Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد بایرن مونیخ یک ترانسفر بزرگ برای آینده اش انجام داده است.

طرفداری - خبر جدایی الکساندر نوبل از شالکه در پایان فصل منتشر شد. این دروازه بان گزینه های متفاوتی پیش رو دارد و گفته می شد احتمال پیوستن او به بایرن مونیخ کم است چون نویر قراردادش را با این تیم تمدید کرده است.

به گزارش بیلد، الکساندر نوبل با باشگاه بایرن مونیخ به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد او با مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا 5 ساله خواهد بود و از 1 جولای 2020 شروع می شود. برنامه بایرن این است که این بازیکن در تابستان به این تیم بپیوندد و در بالاترین سطح تمرین کند. بدین ترتیب او می تواند با باشگاه جدیدش آشنا شود. او دروازه بان دوم تیم خواهد بود ولی می تواند در برخی از دیدارها فرصت بازی پیدا کند. دروازه بان اول بایرن مونیخ همچنان مانوئل نویر است. از سال 2023 هم نوبل جایگزین نویر می شود و دروازه بان اصلی تیم خواهد بود.

مانوئل بونکه خبرنگار TZ هم این خبر را تایید کرده است. او هم گزارش کرده دروازه بان شالکه با یک انتقال آزاد به بایرن مونیخ می رود. گفتنی است مذاکرات در این مورد در تابستان گذشته انجام شده بود و حالا همه چیز نهایی شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ۲ ساله اینتر با طارمی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‏۲۰۲۷ تمدید کند.

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

دیگر خبرها

  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا