Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه دفتر امام جمعه گرگان،  آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی اظهار داشت: خانواده جانباختگان این حادثه در نامه ای اعلام کردند که همچنان با مشکل دست و پنجه نرم کرده و وعده های فراوان داده شده به آن ها هنوز محقق نشده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آن گونه که اطلاع دارم، خانواده بسیاری از جانباختگان معدن زمستان یورت آزادشهر در شرایط سخت معیشتی به سر می‌برند که لازم است در زمانی کوتاه به مشکلات آنان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گرگان گفت: فرماندار آزادشهر باید از وضعیت این خانواده ها گزارشی تهیه کرده و در اختیار مسوولان بالادستی قرار دهد.

دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان به ارتباط بنیاد برکت با معدن زمستان یورت آزادشهر اشاره نکرد.

گفته می شود سهام این معدن به چند شرکت بزرگ تعلق دارد.

معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر واقع در شرق استان گلستان ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ منفجر شد که بر اثر این حادثه ۴۳ نفر از کارگران معدن جان باختند و بیش از ۷۰ نفر مجروح و مصدوم شدند. 
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان گلستان خانواده زمستان معدن ولی فقیه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت های اهالی رسانه نشست.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078462 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود