Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال  ترابزون اسپور ترکیه که بعد از دیدار تیمش در لیگ اروپا مقابل بازل سوئیس مصدوم شده بود به دیدار آینده تیمش مقابل کانیا اسپور در سوپر لیگ ترکیه نخواهد رسید.

هاکان ایاز پزشک تیم ترابزون به رسانه‌ها اعلام کرد که علت اصلی مصدومیت حسینی کمر درد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اینباره گفت: کمر درد مجید تشدید یافته و او قطعا در بازی مقابل کانیا اسپور غایب است. مجید همچنان درد دارد و به دلیل اسپاسم عضلانی و کمر درد تحت فیزیوتراپی است.

مجید حسینی به دلیل مصدومیتش کمپ تیم ترابزون را برای بازی مقابل کانیا اسپور ترک کرد و از فهرست بیست و چهار نفره تیمش برای این بازی خط خورد.

بيشتر بخوانيد: مصدومیت ادامه دار مدافع تیم ملی فوتبال

انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی سید مجید حسینی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است