Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه عملی ائتلاف اصلاح‌طلبان با معتدلین در دور گذشته نشان داد که ائتلاف قبل از انتخابات موفق نخواهد بود، بنابراین پیش بینی می‌کنم اصلاح‌طلبان قبل از انتخابات ائتلافی نداشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مازنی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به احتمال ائتلاف اعضای فراکسیون امید و مستقلان مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات مجلس اظهار کرد: فراکسیون امید محصول ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرایان معتدل در انتخابات مجلس دهم بود اما با توجه به فضای افراطی که در جامعه مشاهده می‌کنیم به نظر می‌رسد عقلای قوم باید بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجربه عملی ائتلاف اصلاح‌طلبان با معتدلین در دور گذشته نشان داد که ائتلاف قبل از انتخابات موفق نخواهد بود، بنابراین پیش بینی می‌کنم اصلاح‌طلبان قبل از انتخابات ائتلافی نداشته باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش از انتخابات احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب به صورت جبهه کار خود را انجام می‌دهند و بعد از انتخابات و زمانی که وارد مجلس شدند، ائتلاف خود را انجام می‌دهند.

نماینده مردم تهران گفت: باید منتظر باشیم بعد از تأیید صلاحیت‌ها آورده جریان‌های سیاسی برای انتخابات چه خواهد بود، ولی پیش‌بینی می‌کنم که لیست مشترکی از جریان اصلاحات با اعتدالیون داده نشود.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عضو فراکسیون امید حجت الاسلام احمد مازنی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از نهایی شدن لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری با عنوان لیست جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات خبر داد.

بر این اساس کاندیداهای حاضر در لیست به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت