Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، ماموستا مرادی درباره رویکرد رسانه‌های تندروی وهابی علیه ایران گفت: سیاست دشمن تخریب اهل سنت و دستاوردهای ماست. دشمن هیچ زمانی از اهل سنت تعریف نمی‌کند و هدف اصلی آنها تخریب نمایندگان اهل سنت در مجلس است که تعدا آنها  نزدیک ۲۰ نفر هستند. هدف آنها تخریب فراکسیون اهل سنت و اعضای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عالم اهل سنت افزود: در رابطه با تخریب نمایندگان اهل سنت به ذکر مثالی بسنده می‌کنم؛ از نظر این  شبکه ها و عواملشون اینکه نمایندگان لباس سپاه پوشیدند، خطا بوده اما بنده  از آنها می‌پرسم  که شما در حال حاضر  از چه کسانی خط فکری می‌گیرید؟ از چه طریقی و چه کسانی معیشت خود را می‌گذرانید؟ شما ناموس و فرزندان خود را نزد چه کسانی به امانت سپرده اید؟ سپاه تروریست نیست بلکه حامیان شما تروریست است.


ایشان در ادامه خطاب به مدیران شبکه های ماهواره ای وهابی گفت: آقایان ملازاده و هاشمی که به دروغ به خود نسب سید داده اید، آیا فرزندان و همسران شما در مدارس اسلامی در کشورهای مسلمان تحصیل می‌کنند یا در کشوری غیر مسلمان؟ نکته این مثال این است که عوامل شبکه های وهابی مویی در چشم بقیه را می‌بینند و به پایه چوبی که در چشم خودشان هست، دقت نمی‌کنند. بزرگترین عامل ایجاد و رشد تروریست و آدمکشی، اسرائیل و آمریکا و غرب است. سابقه این کشورها در برخوردهای وحشیانه با مسلمانان مشخص است و حتی قبل از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اینها به خون مسلمانان تشنه بودند و مسئله فقط این چهل سال نیست.


وی در ادامه تاکید کرد: هدف این کشورها از صحبت‌های معنادار و اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی به مردم ایجاد تفرقه بین اهل سنت و نظام است که در نهایت باعث جدایی اهل سنت از بدنه  نظام شود. این در صورتی است که حتی اگر این اتفاق هم بیفتد، این اهل سنت هستند که متضرر می‌شوند چون مردم چه اهل سنت و چه شیعیان، برای این نظام هزینه کرده اند؛ شهید داده اند، جانباز داده اند  و این مسئله کوچکی نخواهد بود. کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند، باید بدانند عواقب این صحبت‌ها چه خواهد بود.


ماموستا مرادی افزود: اهل سنت در ایران اگر مشکلاتی هم داشته باشد با طرح معضلات با مسئولین دردرجه اول و اگر محقق نشود با مراجعه به وزیر مربوطه، رئیس جمهور و یا مقام معظم رهبری آن مشکلات را حل می‌کنند چون راه حل رفع این مشکلات عاقلانه و منطقی است ولی اینکه با ایجاد تشنج و شکاف با نظام درصدد رفع مشکلات باشیم، این راه درست و عاقلانه ای نخواهد بود. اگر اهل سنت در کشور با جمعیت بیست میلیونی که شامل می‌شود باعث ایجاد تشنج شود، در حالی که فرزندان ما در مدارس اسلامی تحصیل می‌کنند،  کسی جز همان جمعیت میلیونی اهل تسنن متضرر نخواهند شد.


این عالم اهل سنت در پایان گفت: اهل سنت با سابقه متمدنانه ای که دارد در تلاش است مشکلات و معضلات خود را از راه درست حل کند و اهل ایجاد هرج و مرج و تشنج نخواهد بود. در این برهه  وظایف علما هم سنگین تر خواهد بود.

 

 

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وهابی سپاه اهل سنت تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پایداری نظامی اسلامی به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی و به عمل درست معلمان و کارگران است، البته کارگر بدون کارفرما معنی ندارد.

ابوطالب شفقت امروز (۱۲ اردیبهشت‌ ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان، اظهار کرد: امروز در جنگ نرم  با دشمنان هستیم. در این ۴۰ سال، دشمنان توطئه‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند، اما هرچه پیش می‌روند خودشان را بیشتر به منجلاب سنگین‌تر گرفتار می‌کنند، اکنون در دانشگاه‌های آمریکا می‌بینید که دشمنان با دانشجویان و معلمان خود چگونه برخورد می‌کنند و تاب و تحمل مخالفت را ندارند و هرچه پیش می‌رویم تیرشان به سنگ می‌خورد و به خودشان برمی‌گردد.

وی با اشاره به وضعیت کارگران در استان، بیان کرد: لرستان با وجود برخورداری از نیروی انسانی با کفایت، مواهب طبیعی و خدادادی، قرار گرفتن در نقطه استراتژیک کشور، سهم اشتغال کارگری کمی دارد. تامین امنیت شغلی، ایجاد فضای کسب و کار برای کارفرمایان و ایجاد فضا برای بازار تولیدگران ضروری است و در صورت تحقق، اشتغال بسیار زیادی در بخش خانگی استان قابلیت توسعه دارد.

وی ادامه داد: به‌دنبال فعال کردن کارخانه‌های تعطیل هستیم و گلایه‌های کارفرما و اعضای هیأت مدیره در کارگروه رفع موانع تولید بررسی می‌شود. در این راستا، امروز کارفرمایی در بروجرد توانایی ادامه کار نداشت که واحدش به مالک جدید واگذار شد. تلاش این است که شرکت‌های غیرفعال، فعال شوند و کارگران به کار خود برگردند، چون خدمتگزاری به جامعه کار و تولید با تمام توان ضروری است.

شفقت گفت: یکم خرداد ماه در تقویم به نام روز لرستان ثبت شده که این نامگذاری به مناسبت سالروز عملیات حاج عمران، غرورآفرینی رزمندگان لرستانی و تقدیم صدها شهید است.

او افزود: لرستان هم‌مرز با استان‌های مختلف و به مرزهای غربی نزدیک است. بنابراین می‌تواند درصد زیادی از بازار منطقه و کشور را داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده