Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسلامی گفت: مسئول رفع بوی بد در اطراف فرودگاه وزرات راه و شهرسازی نیست، استانداری و سایر دستگاه‌ها باید این موضوع را برطرف سازند. تاریخ انتشار: 17:16 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۳۱۵

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد: طرح توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) زحمت سنگینی دارد و نیازمند وقت گذاشتن شبانه روزی است، طرح توسعه این منطقه نیز کار شبانه روزی می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هنوز یک فرودگاه در شأن مردم و در سطح بین المللی نداریم و باید فرودگاه بین المللی را ایجاد کنیم و با دو تا سه ترمینال نمی‌توانیم سهم چندانی از جذب ترانزیت داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: باید سهم خود را از بازار حمل ونقل هوایی بدست آوریم، به دلیل قوانین مصوب، منطقه آزاد داریم و اینجا به شهر فروگاهی تبدیل شده است و این مسئله می‌تواند به نیروی قدرتمند برای توسعه اقتصادی کشور تبدیل شود.

اسلامی توضیح داد: در کشور سرمایه  و بخش خصوصی لازم  وجود دارد که باید پذیرای این بخش باشیم تا شکوفایی به معنای واقعی کلمه اتفاق بیفتد.

وی گفت: بیش از این نمی‌توانیم در فراهم نکردن جذب سرمایه در شهر فروگاهی تاخیر کنیم. اراضی و طرح و برنامه آماده است و باید به سمت تحقق برنامه‌ها  و اهداف حرکت کنیم.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان، توسعه ایران را با تکیه بر توان داخل پیش می‌بریم و از ناحیه سرمایه گذاری‌ها مردم کشور بهره‌مند خواهند شد.   مسئول رفع بوی بد در اطراف فرودگاه وزرات راه و شهرسازی نیست   وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در خصوص بوی نا مطبوع اطراف فرودگاه امام گفت:مسئول رفع بوی بد در اطراف فرودگاه وزرات راه و شهرسازی نیست، استانداری و سایر دستگاه‌ها باید این موضوع را برطرف سازند.


وی افزود: شورای پول و اعتبار با افزایش سقف وام مسکن موافقت نمی‌کند اما ما برنامه‌هایی برای بهبود توان خرید مردم داریم تا تقاضای خرید مسکن در کشور کاهش نیابد.


وزیر راه و شهرسازی از ورود سه فروند هواپیمای جدید خبر داد و گفت: این سه فروند هواپیما ایرباس هستند و به زودی به ناوگان هوایی کشور اضافه می‌شوند.


اسلامی اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در فرودگاه امام موضوع پرواز کانکتیو داخلی و خارجی است که تاکنون دو پرواز آزمایشی انجام شده است و در عید و بهار سال آینده این پروازها افزایش خواهند یافت.

  بیشتر بخوانید: پرواز‌های داخلی فرودگاه امام (ره) از بهمن امسال آغاز می‌شود
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی