Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از توزیع 160 سبد غذایی در شب یلدا بین بیماران سخت درمان نیازمند همدان خبر داد.

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای «طرح مهربانی» در مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: در قالب این طرح توزیع مواد غذایی بین بیماران سخت‌درمان نیازمند مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توزیع ۱۶۰ بسته سبد غذایی هرکدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان بین بیماران سخت‌درمان نیازمند به مناسبت شب یلدا بین خانواده‌های بیماران سخت‌درمان نیازمند خبر داد و گفت: ۳۲ میلیون تومان در این راستا هزینه شده است.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه برای هفتمین سال متوالی طرح توزیع مواد غذایی بین بیماران سخت‌درمان در شب یلدا اجرا شد، اقلام توزیعی را شامل انار، سیب قرمز، روغن مایع، خرما، گوشت قرمز و مرغ، برنج، شیرینی خانگی، نخود و کشمش، عدس و سیب‌زمینی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت همدان آماده دریافت نذورات نقدی و جنسی خیرین نیکوکار است تا آنها را به دست نیازمندان واقعی برساند افزود: بی‌شک اقدام خیر در نزد خداوند منان بی‌اجر نخواهد ماند.

شاکری بیان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ واریز کنند یا برای راهنمایی با شماره ۳۸۲۷۸۰۸۴ و ۳۸۲۷۸۰۸۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان توزیع مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان

سیدمسعود حسینی گفت: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: بسته‌های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند