Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق ذوب آهن پاسخ مصاحبه های مدیر فعلی این باشگاه را با پستی اینستاگرامی و کنایه آمیز داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از مسائل حاشیه ای این روزهای فوتبال ایران مربوط به باشگاه ذوب آهن است؛ باشگاهی که شرایط مناسبی در لیگ برتر ندارد و پس از جدایی مدیر عامل و استعفای سرمربی، حالا در آستانه از دست دادن چند ستاره کلیدی خود قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یک بحث پیرامون این باشگاه، اختلاف نظرهای مدیران سابق و فعلی ذوب است که به تازگی وارد فاز جدیدی شده است. جواد محمدی، مدیرعامل حال حاضر ذوب آهن درباره بدهی های باشگاه، پرونده رضا شکاری و برخی مسائل دیگر با سعید آذری که هم اکنون مدیریت فولاد را بر عهده دارد، هم نظر نیست و در این میان آنها مصاحبه هایی هم درباره یکدیگر انجام دادند؛ البته عمدتا بدون ذکر نام.

حالا بعد از آخرین صحبت های محمدی، سعید آذری طبق سبک همیشگی اش پستی در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده و به او اینطور کنایه آمیز جواب داده است. در متن پر کنایه آذری، اشاره به دروغ گویی و تظاهر و رانت خواری شده و افرادی با این خصوصیات نکوهش شده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن سعید آذری ذوب آهن سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • ۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود