Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موفق آتالانتا می خواهد امسال هم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و برای آن باید با لاتزیو و رم رقابت کند.

طرفداری - دیدار دو تیم آتالانتا و میلان از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا با پیروزی عجیب 5-0 شاگردان گاسپرینی همراه بود. آنها اخیرا در لیگ قهرمانان به جمع 16 تیم راه پیدا کردند و به نوعی این اولین دیدار آنها در سری آ بود که کاملا تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته بودند و عملکرد خیره کننده ای داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاسپرینی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

ما سال 2019 را فوق العاده تمام کردیم. نتایج و عملکردی درخشان از خود به جا گذاشتیم. این نتیجه مثل یک تاج برای ما در سال گذشته بود. حالا به تعطیلات کریسمس می رویم و پس از آن کارهای بسیار بیشتری داریم (با خنده). از ابتدا مشخص بود مالینوفسکی یک استعداد است اما کمی زمان می برد تا با شرایط جدید و فوتبال ایتالیا وفق پیدا کند زیرا اینجا نمی تواند مانند جاهای دیگر زیاد بازی کند. 

قدرت بزرگ ما این است که 15-16 بازیکن داریم که می توانند در پست های مختلف بازی کنند و تمام توانشان را برای تیم می گذارند. می توان برای پر کردن هر پستی روی آنها حساب کرد. این بازی از همان ابتدا شرایط برای ما خوب پیش رفت. شکست مقابل بولونیا آزاردهنده بود زیرا ما در لیگ قهرمانان بازی می کردیم اما در مجموع بچه ها در این فصل کاری باورنکردنی انجام داده اند. آتالانتا در حال حاضر به اندازه کافی خوب است تا در بین بهترین تیم های ایتالیا جای داشته باشد و خواهید دید خیلی از این بازیکنان دوران حرفه ای فوق العاده ای خواهند داشت. 

فصل گذشته آتالانتا در سری آ سوم شد و به فینال کوپا ایتالیا رسید. هدف گاسپرینی در ادامه چیست؟

می خواهیم دوباره سهمیه اروپایی بگیریم؛ هرچند سهمیه لیگ قهرمانان چیز دیگری است. رم و لاتزیو نتایج خوبی می گیرند اما می خواهیم با آنها رقابت کنیم و این چهارمین سال پیاپی است که ما برای چهار رده بالای جدول می جنگیم. 

نقل و انتقالات ژانویه در راه است و بازیکن قرضی آتالانتا در پارما، دژان کولوسفسکی فصل فوق العاده ای را  سپری می کند. ممکن است او به آتالانتا بازگردد؟

کولوسفسکی بازیکن آتالانتا است. او از 16 سالگی با تیم اول آتالانتا تمرین کرده است. بنابراین می دانیم او استعداد دارد و در حال حاضر در پارما عالی کار می کند. او را قرضی فرستادیم زیرا بازیکنان دیگری در پست او داشتیم و او واقعا به بازی کردن نیاز داشت. او محیط مناسب در پارما پیدا کرد تا شایستگی خود را نشان دهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم

21 سال از برتری لحظات پایانی میلان مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا می گذرد.

دانلود (29.9MB)

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت