Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مشاور امور زنان و خانواده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با تشریح فعالیت‌های این امور در دو سال اخیر، گفت: با مجموعه اقدام‌های انجام‌شده و در دست پیگیری، رضایتمندی خانواده‌های کارکنان این شرکت افزایش یافته است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، فرنوش ذبیحی با اشاره به افزایش مشارکت همسران کارکنان در فعالیت‌های امور زنان و خانواده این شرکت، افزود: افتتاح مهدکودک نغمه با جدیدترین متدهای آموزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی خلاقانه و افتتاح آموزشگاه زبان‌های خارجه در شهرک نفت شهید تندگویان از جمله اقدام‌هایی است که با بهره‌مندی از توان داخلی و به‌کارگیری همسران کارکنان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، تاسیس مهدکودک، افتتاح آموزشگاه زبان و برگزاری کلاس‌های متنوع در شهرک نفت سرخس افزون بر ایجاد شرایط مطلوب برای فرزندان کارکنان، سبب کاهش دغدغه خانواده‌ها و ایجاد روحیه همکاری در بین بانوان شده است و خوشبختانه شاهد افزایش رضایت نسبی در بین خانواده‌ها هستیم.
ذبیحی با اشاره به لزوم افزایش شور و نشاط در خانواده‌ها و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، برگزاری برنامه‌هایی نظیر پیاده‌روی و صرف صبحانه خانوادگی، حضور در گلزار شهدای شهرستان و تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های ارزشمند آنان را از جمله برنامه‌های انجام‌شده برای خانواده‌های ساکن در شهرستان سرخس برشمرد.
وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های هنری متنوع و پرکاربرد همراه با اعطای گواهینامه فنی و حرفه‌ای ویژه همسران، اقدام‌های عمرانی و تجهیز مدارس و مهدکودک، خرید و نصب پکیج‌های بازی در شهرک‌های نفت، برگزاری مسابقات مختلف، برگزاری جشنواره غذا، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری، برگزاری دوره‌های آموزشی روان‌شناسی و مشاوره‌های خصوصی روان‌شناختی، کمک به محرومان و تهیه چند نوبت جهیزیه عروس برای خانواده‌های محروم و تحت حمایت، انتخاب نماینده امور بانوان در شهرک‌های نفت سرخس، برپایی کارگاه‌های آموزشی برای بانوان شاغل و همسران، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه فرزندان، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به بانوان شاغل و ... تنها بخشی از اقدام‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه زنان و خانواده در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق است.
ذبیحی همچنین به رسالت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR) اشاره کرد و فراهم کردن شرایط برخورداری خانواده‌های غیرشرکتی از امکانات آموزشی شهرک‌ها، طبخ غذای گرم برای روستاهای سیل‌زده اطراف شهرستان سرخس از سوی بانوان شاغل و همسران همکاران و... را از جمله اقدام‌ها در این حوزه برشمرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از شرایط جدید به‌وجود آمده در شهرک‌های نفت سرخس و افزایش میزان رضایت خانواده‌ها عنوان کرد: خوشبختانه به یاری خداوند و با حمایت مدیرعامل شرکت توانستیم در راستای ایجاد شرایط مطلوب برای خانواده‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دهیم و شاهد افزایش شور و نشاط در بین خانوده‌ها باشیم.
ذبیحی اظهار کرد: این امور با هدف ایجاد تعامل بیشتر، انتقال تجربیات و آشنایی با فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در این شرکت، نخستین نشست مشاوران امور زنان و خانواده شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت‌های تابع را نیز با حضور مشاور امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران در مشهد برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»

امتداد - پوریا خاوری، مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۲۴۱ مجمع الکترونیک با سامانه «دیما» شاهد افزایش سه برابری تعداد برگزاری این مجامع در بازار سرمایه بودیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل ازروابط عمومی سپرده‌گذاری مرکزی، پوریا خاوری اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۸ مجمع به صورت الکترونیک برگزار شد که این عدد در مقایسه با سال ۱۴۰۲ بیش از سه برابر رشد را نشان می‌دهد.

حضور بیش از ۱۵ هزار سهامدار در مجامع الکترونیک

مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده‌گذاری مرکزی افزود: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۰۴ سهامدار از طریق درگاه یکپارچه مجمع الکترونیک «دیما» در مجامع ناشران شرکت کردند که بیشترین شرکت کننده برای مجمع شرکت «کشت و صنعت پیاذر» با ۱۴۸۶ نفر و پس از آن شرکت «معدنی و صنعتی چادر ملو» با ۱۴۶۱ شرکت کننده بود.

همچنین، از ابتدای راه اندازی این درگاه تاکنون ۵۰ هزار و ۵۴۵ سهامدار با استفاده از سامانه «دیما» در مجامع ناشران به صورت الکترونیکی شرکت کرده‌اند.

درگاه یکپارچه مجمع الکترونیک در یک نگاه

درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک «دیما»، جهت سهولت دسترسی کلیه سهامداران به مجامع عمومی شرکت‌های بورسی و ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت الکترونیک مهیا شده و این سامانه با بهره گیری از فناوری های نوین، بدون محدودیت های جغرافیایی، امکان برگزاری در بستری امن را برای سهامداران فراهم کرده است.

مزایای سامانه دیما

بهره‌گیری از بستر سجام جهت احراز هویت سهامداران، شفافیت بالا به واسطه رأی‌گیری الکترونیکی، امکان حضور نهادهای نظارتی در مجامع به روش الکترونیکی، حضور همزمان سهامداران در چند مجمع، امکان پرسش و پاسخ میان سهامداران و هیات رئیسه مجمع و وجود تالار گفت و گو جهت تعاملات بین سهامداران از مزایای سامانه «دیما» به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است؛ سهامداران برای حضور در مجمع الکترونیک باید در سامانه سجام ثبت نام کنند تا دسترسی آن ها برای ورود به جلسه مجمع فعال شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»