Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@17:17:53 GMT

تلاش برای مهار آبگرفتگی در اهواز ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۳۸۴۴

تلاش برای مهار آبگرفتگی در اهواز ادامه دارد

رویداد۲۴ ابراهیم قنبری روز یکشنبه بیان کرد: دفع آب های سطحی و مهار آبگرفتگی ناشی از بارش باران دوشنبه هفته گذشته تاکنون توسط سازمان آتش نشانی اهواز و سایر دستگاه ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بارش باران در هفته گذشته باعث آبگرفتگی بیشتر مناطق اهواز شد ادامه داد: در چند روز اخیر با تلاش شبانه روزی ماموران این سازمان و دستگاه های دیگر آب های سطحی از مناطق باهنر، کیانشهر، ادهم و اکباتان اهواز تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سازمان آتش نشانی اهواز ماموران امداد و نجات و تجهیزات لازم برای تخلیه آب های سطحی در مناطق شهرک دانشگاه، باهنر، کیانشهر، خیابان ادهم، اکباتان، کوی مجاهد، پردیس، فرهنگشهر، معین زاده اهواز و کوت عبدا...(مرکزشهرستان کارون)مستقر کرده است.

عصر روز دوشنبه هفته گذشته با بارش باران در خوزستان بیشتر مناطق خوزستان از جمله اهواز دچار آبگرفتگی شدند که با گذشت ۶ روز همچنان برخی از مناطق این استان درگیر آبگرفتگی هستند.

در پی آبگرفتگی مناطق مختلف خوزستان و بر اساس تصمیم مدیریت بحران خوزستان مدارس چندین شهرستان این استان در سه روز کاری پایان هفته تعطیل، و ادارات شهرستان های اهواز، آبادان و کارون نیز روز سه شنبه گذشته تعطیل اعلام شد.

بر اساس اعلام رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ، به هر خانواده خوزستانی خسارت دیده از آبگرفتگی ناشی از بارندگی هفته گذشته ۱۰۰ میلیون ریال کمک بدون عوض پرداخت می‌شود.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pd9 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اهواز آبگرفتگی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد