Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه بلیت فروشی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از بین سامانه‌های فعال بلیت‌فروشی موسیقی انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، موسسات و سامانه‌های فروش بلیت موسیقی طرح‌ها و شرایط خود را برای فروش بلیت سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر ارائه کردند و ستاد جشنواره، سامانه فروش بلیت برنامه‌ها و اجراهای جشنواره را از بین آن‌ها انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر چندی پیش در نامه‌ای به شرکت‌های فعال بلیت فروشی اجرای صحنه‌ای موسیقی از آن‌ها خواست تا طرح‌ها و نحوه ارائه خدمات برای فروش بلیت سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را ارائه کنند تا با توجه به خدمات و شرایط موسسات، سامانه فروش بلیت اجراها و برنامه‌های جشنواره انتخاب شود.

 

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن امسال برگزار می‌شود.

***********

 

 

*۵ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر است

آخرین مهلت ارسال آثار و مستندات شهرهای متقاضی شرکت در طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر تا پنجم دی‌ماه سال جاری است.

ابراهیم حیدری، دبیر اجرایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر با اعلام این خبر گفت: این طرح در مرحله اول اعلام فراخوان ٣٧٠شهر از ٣١ استان در این رویداد مشارکت داشتند و آمادگی خود را در حداکثر در سه رشته موضوعی اعلام کردند. از جمله اهداف این طرح می‌توان به این موارد اشاره کرد کمک به برنامه‌ریزی برای توسعه پایدار، مشارکتی و مبتنی بر رویکرد آمایشی در شهرها و مناطق فرهنگی ایران کشف، جذب و پرورش فعالیت‌ها و حمایت از پیشنهادهای نو، خلاقانه، اثربخش و پایدار بومی، ساماندهی و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در سطح محلی و بومی مبتنی بر فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، تمرکز زدایی در امور فرهنگی و هنری و تقویت ظرفیت‌های مردمی در فرهنگ، تبادل تجربه‌ها و دانش بومی در میان شهرهای مختلف ایران، توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر و کمک به بهبود کسب‌ و کارهای فرهنگی هنری و صنایع خلاق و در مجموع تکیه‌ بر اقتصاد درون‌زا است.

حیدری در ادامه افزود: شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر عنوان طرحی برای شناسایی خلاقیت‌های فرهنگی و هنری در شهرها و مناطق جغرافیایی ایران و ایجاد شبکه‌هایی برای تعریف همکاری‌ها و برنامه‌های مشترک میان آن‌هاست. این طرح با محوریت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت و همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و سازمان یونسکو و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور اجرا می‌شود و بنا دارد در ده حوزه موضوعی شهرهای خلاق را پس از داوری برنامه‌های آن‌ها مشخص کند و شبکه شهرهای خلاق را تشکیل دهد. حوزه موضوعی فعالیت‌ها به این شرح است؛ هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، مد و لباس، هنرهای صنایع و سنتی، ادبیات، رسانه و مطبوعات، بازی‌های رایانه‌ای، سینما، چاپ و بسته‌بندی. هر شهر می‌تواند ذیل این ده حوزه موضوعی، شاخه‌هایی را تعریف کرده و ظرفیت‌ها و برنامه‌های خود را برای توسعه آن ارائه کند. دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر همه مدیران فرهنگی شهرها و عموم هنرمندان در سراسر ایران را به همکاری و همفکری دعوت کرده و گردهم‌آیی بزرگ این مجموعه برای نیمه اول  اسفندماه برنامه‌ریزی شده است.

شهرهای متقاضی شرکت در این طرح می‌توانند طرح‌های خود را حداکثر تا تاریخ پنجشنبه ۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ از طریق پست به آدرس: تهران خیابان قائم‌مقام فراهانی، خیابان فجر نبش کیهان، طبقه پنجم دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ارسال کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ موسیقی جشنواره هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره پاسخ برتر امسال سومین سال فرخوان خود را که از پاسخ‌های علمی برتر به شبهات تقدیر می‌نماید اعلام کرده است که تمام مراکز واشخاص پاسخگو دراین طرح شناسایی وآثار واشخاص برتر مورد تقدیر واقع شدند؛ امسال نیز آخرین مهلت فراخوان تا پایان اردیبشهت اعلام گردیده است؛ تمام فعالان پاسخگو اعم از نوشتاری و هنری وکتاب وفیلم وانواع کار‌های فرهنگی که در عرصه پاسخ به شبهات فعالیت دارند دراین طرح می‌توانند با ارسال نمونه‌ای از آثار شرکت کنند.

از نویسندگان وفعلان مجازی پاسخگو وهنرمندان وخبرگزاری‌ها وسایت‌های پاسخگو دعوت می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که زیر نظر مدیر کل حوزه‌های علمیه ودرمرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه مستقر می‌باشد ارسال کنند.

موضوع جشنواره: تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی، همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان

قالب‌های جشنواره: 

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه.
ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان.
چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی.
تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی.
بین‌الملل. بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات.

معیار‌های انتخاب اثر:
ـ پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا
ـ استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی
ـ ارائه الگو‌های صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار: 
ـ آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱
ـ عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی

مهلت ارسال آثار: پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
اختتامیه جشنواره: پاییز ۱۴۰۳
ارسال آثار: https://jpb.pasokh.org

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان