Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@19:34:17 GMT

افزایش 16 درصدی بی خانمانی در کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۴۰۷۸

افزایش 16 درصدی بی خانمانی در کالیفرنیا

کالیفرنیا به عنوان یک ایالت ثروتمند بیشتر از سایر ایالت ها دچار فقر شده است چرا که قریب به 21306 نفر در کالیفرنیا بی خانمان بوده اند و این روند 16.4 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ دولت آمریکا امسال شاهد رشد 2.7 درصدی جمعیت بی خانمان ها بوده است و کالیفرنیا نیز همین راه را پیش رو دارد و روند حرکت بی خانمان های خیابانی به این ایالت در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش rt، اداره مسکن و توسعه شهری مشکل افزایش بی خانمان ها را دلیل گرفتاری کشور آمریکا دانسته است، اما هیچکدام از ایالت ها بحرانی با این شدت که اکنون کالیفرنیا با آن مواجه است را تجربه نکرده اند.   گزارش های اخیر از افزایش 14،885 نفر بی خانمان نسبت به سال گذشته که تعداد کل بی خانمان ها در آمریکا را به حدود 568،000 می رساند، خبر داد.   در حقیقت تعداد بی خانمان ها در کالیفرنیا در سطح بحرانی خود قرار دارد و باید رهبران محلی و ایالتی هر چه زودتر اقدام نمایند.   "بِن کارسون" دبیر اداره مسکن و توسعه شهری اذعان کرد: "علت بی خانمانی در ساحل غربی آمریکا این است که هزینه مسکن در آنجا بسیار بالا باقی مانده و مسکن های کالیفرنیا اجاره بهای گزافی را به خود اختصاص می دهند."     ناتوانی در تأمین هزینه اجاره جمعیت آسیب پذیر مانند؛ کهنه سربازان، مادران دارای فرزند و حتی برخی از کارمندان را نیز بی خانمان می کند.   بحران بی خانمان های کالیفرنیا که هر سال شدیدتر می شود دونالد ترامپ را وادار کرده تا مقامات دولت دموکراتیک را متهم کند که نتوانسته اند برای حل این مسئله کاری کنند.   در نهایت "گاوین نیوسام" فرماندار کالیفرنیا با بیان اینکه مقامات فدرال به اندازه کافی برای کمک به کالیفرنیایی ها کوشش نمی کنند از کاخ سفید خواست تا با بودجه بیشتری اقدام کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستانی داون، پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان در جریان عملیاتی دست کم ۱۰ تروریست را در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه کشتند.

سرویس مطبوعاتی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد که این رخ‌داد در تبادل آتش جداگانه در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه رخ داده است.

شاخه رسانه‌ای ارتش پاکستان در این باره خبر داد که ۶ تروریست در یک عملیات اطلاعاتی که توسط نیروهای امنیتی در منطقه وزیرستان شمالی واقع در خیبرپختونخواه انجام شد، کشته و مخفیگاه آنها نیز منهدم شد.

از سوی دیگر، اداره مبارزه با تروریسم (CTD) بلوچستان پاکستان اعلام کرد که ۴ تروریست در این ایالت کشته شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی این عملیات را در پی گزارش‌هایی مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه انجام دادند.

ارتش پاکستان در بیانیه خود تصریح کرد: عملیات پاکسازی در این منطقه در حال انجام است.

کد خبر 6097479

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • (ویدئو) سیل و فروریختن یک سد در جنوب برزیل