Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با تقدیر از فعالیت‌های ستاد بازسازی مناطق سیل زده استان معین کرمان و اشاره به نامساعد بودن شرایط جوی و شروع فصل زمستان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معین کرمان نسبت به تسریع در تکمیل و اتمام واحد‌های احداثی روستا‌های سیل زده اقدام عاجل بعمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اتصال گاز روستا‌های سیل زده بخش مرکزی، خواستار همکاری دستگاه‌های خدمات رسان به منظور ارائه خدمات مناسب، با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان معین کرمان شد.

هاشمی اظهار داشت: بانک‌های فعال در پرداخت تسهیلات معیشتی و بلاعوض به سیل زدگان شهرستان حمیدیه، هماهنگی و همکاری لازم با ستاد بازسازی استان معین کرمان داشته باشند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث مسکن مناطق سیل زده بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان