Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد که در روزهایی که تهران به دلیل اضطرار آلودگی هوا تعطیل می‌شود، طرح حلقه دوم یا طرح کاهش آلودگی هوا که پیش از این مردم به عنوان طرح زوج و فرد می‌شناختند، از درب منزل اجرا می‌شود.

ضمن اینکه بنا بر این اعلام طی روزهای آتی که به دلیل تداوم آلودگی هوا مدارس استان تهران تعطیل شد، به صورت ۲۴ ساعته تردد کامیون در سطح شهر تهران ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهماندار افزود: مردم باید دقت داشته باشند که در حال حاضر ما طرح زوح و فرد نداریم. بعد از تغییراتی که سال گذشته اعمال شد و امسال هم به اجرا درآمد، طرح‌های ترافیک شهر تهران به دو حلقه اصلی و حلقه دوم تبدیل شد. حلقه دوم که زوج و فرد سابق بود به نام طرح کاهش آلودگی هوا نام برده می‌شود.

وی ادامه داد: این حلقه طرح کاهش آلودگی هوا در شرایط اضطرار تا درب منزل گسترش پیدا می‌کند. یعنی کسانی که در سطح شهر می‌توانند در این شرایط تردد کنند که آن ۲۰ روز رایگانی که در هر فصل در اختیارشان است را استفاده نکرده باشند و در این شرایط اگر کسی ۲۰ روزش را استفاده کرده باشد دیگر نمی‌تواند با پرداخت عوارض در شهر تردد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، این طرح در حالی این روزها به عنوان یکی از ممنوعیت‌های تردد شهری مطرح می‌شود که با توجه به تعطیلات پیش رو که در روزهای اول فصل زمستان است، عملاً هیچ کدام از شهروندان تهرانی از ۲۰ روز امکان تردد رایگان خود استفاده نکرده اند و در عمل طرح ممنوعیت تردد از درب منزل موضوعیتی برای اجرا ندارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ممنوعیت تردد کامیون ها تهران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی

هواشناسی خراسان جنوبی برای سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان هشدار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفر‌های غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد