Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:24:30 GMT

تارتار: در جام حذفی جای اشتباه وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۴۸۹۴

تارتار: در جام حذفی جای اشتباه وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در جام حذفی باید هوشمندانه عمل کنیم و این رقابت‌ها جای اشتباه نیست.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال شاهین شهرداری‌بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهارکرد: تفاوت مسابقات جام حذفی با مسابقات لیگ برتر این است که در جام حذفی جایی برای اشتباه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که اشتباه کند از جریان مسابقات حذف می‌شود. باید هوشمندانه کار کنیم و درصد اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم. 

بیشتر بخوانید:

تارتار: ماموریت من در مسجدسلیمان تمام شد

وی با بیان این که شاهین شهرداری بوشهر از روزی که مربی جدید به خدمت گرفته، تیم خوبی شده است، افزود: آن‌ها که ضد فوتبال بازی نمی‌کنند و قابل احترام هستند. سعی می‌کنیم از این مرحله نیز عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره جدایی سوشا مکان از این تیم گفت: بازیکنان و باشگاه باید پاسخگو باشند چرا که من در جریان قرارداد آنها نیستم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین فوتبال مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان جام حذفی شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام

مسینیو جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که قرار است بیشتر از اینها نامش را در اخبار بشنویم.

طرفداری | استاوو ویلیان ملقب به «مسینیو» جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که میان باشگاه های اروپایی رقابت ایجاد کرده است، مخصوصا بین تیم های لیگ برتر انگلیس و در راس آنها چلسی. درخشش های اخیر این بازیکن جوان، با به ثمر رساندن گل برتری دراماتیک در وقت های تلف شده مقابل بوتافوگو در کوپا برزیل، باعث افزایش علاقه به جذب او شده است.

فریرا، سرمربی پالمیراس، با درک استعداد فوق العاده ویلیان، از رئیس خود درخواست کرد این بازیکن را نفروشد:

من از لایلا (رئیس باشگاه پالمیراس) می خواهم که این بازیکن را نفروشد. پدر، مدیر برنامه و خودش ناراحت خواهند شد. بگذارید تا سال ۲۰۲۷ با ما بماند. من واقعاً فکر می کنم این بازیکن بی نظیر است. بازیکنی که دفاع می کند، حمله می کند، خودش را در بازی نشان می دهد. این پسر یک چیز دیگر است و من چیزی شبیه به او ندیده ام.

با این حال، حتی اگر چلسی در جذب ویلیان موفق شود، به دلیل قوانین کار که چنین انتقالاتی را برای بازیکنان زیر ۱۸ سال ممنوع می کند، این وینگر با استعداد نمی تواند تا تابستان آینده به این باشگاه ملحق شود. با وجود این مانع، چلسی همچنان مصمم به عقد قرارداد با ویلیان است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!