Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سومریه نیوز، ائتلاف البنا عراق به رهبری هادی العامری، طی نامه‌ای به برهم صالح، رئیس‌جمهور جمهور عراق، اعلام کرد که رهبران فراکسیون‌های زیرمجموعه ائتلاف البنا عراق، قصی عبدالوهاب السهیل، وزیر سابق آموزش عراق را به عنوان نامزد نخست‌وزیری این کشور معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف البنا با بیان اینکه این ائتلاف فراکسیون اکثریت را تشکیل می‌دهند، از برهم صالح خواست السهیل را که دارای تخصص و توانایی زیادی در مدیریت بوده و پاکدست است، مطابق ماده ۷۶ قانون اساسی عراق مامور تشکیل دولت کند.

بیشتر بخوانید: «ائتلاف البناء» عراق گزینه خود را برای نخست وزیری معرفی می‌کند

نماینده عراقی مداخله آمریکا را اصلی‌ترین مشکل این کشور دانست

نوری المالکی، رهبر ائتلاف دولت قانون، هادی العامری، رهبر ائتلاف الفتح، فالح الفیاض، ائتلاف العقد الوطنی، محمد الحلبوسی، ائتلاف القوی العراقیه نامه مذکور را امضا کرده‌اند.

این در حالی است که ریاض العوادی، عضو جریان حکمت به رهبری عمارالحکیم به المیادین گفته است که این جریان در دولتی به ریاست قصی السهیل شرکت نخواهد کرد و به نخست وزیری او رای نخواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخست وزیر عراق هادی العامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان