Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پیشین حفاظت و امنیت سپاه پاسداران، گفت: همه مشکلات کشور ناشی از مدیریت ضعیفی است که منطبق با روش و منش شهدا نیست و باید با برگزاری یادواره شهدا سیره آنها را بصورت مستمر در جامعه یادآوری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یه نقل از 8دی، سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده فرمانده سابق سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای حفاظت هواپیمایی و شهدای منسوب به کارکنان مجموعه فرودگاه سردار جنگل رشت با بیان اینکه شهدا محدود به جغرافیای ایران نیستند اظهار کرد: ما به شهدا نیازمند هستیم زیرا آنان الگوهایی هستند که با پیروی و تکیه از آنها به هدف خود میرسیم و زمین نخواهیم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شرافت، ناموس و عزت خود را بدهکار شهدای ادوار مختلف انقلاب اسلامی هستیم افزود: یکی از مشکلات هر جامعه‌ای فراموش کردن اسطوره‌های آن ملت است و شهدا، اسطوره های ملت ایران هستند که جهت یادآوری فرهنگ، راه و روش آنان باید همواره در یادواره شهدا حضور پیدا کرد.

فرمانده پیشین حفاظت و امنیت سپاه پاسداران با اشاره به مظلومیت رزمندگان دوران دفاع مقدس و کمترین امکانات کشور در زمان جنگ تحمیلی گفت: صدام چند هزار کیلومتر مربع از کشور را در سه روز گرفت و کشور سلاح ساده‌ای مثل آر پی جی 7 نداشت ولی با توکل خدا و رهبری امام راحل و جان فشانی شهدا موفق شدیم مناطق محاصره شده را پس بگیریم.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید صیاد شیرازی در آزادسازی کردستان بیان کرد: شهید صیاد شیرازی توسط خبیث‌ترین و خود فروخته ترین دشمنان کشور به شهادت رسید و سیره شهدا باید همواره برای جوانان بازگو شود.

سردار گرجی زاده مشکلات امروز کشور را در نتیجه مدیریتی ضعیف و بدور از روش و سنت شهدا عنوان کرد و افرود: همه مشکلات کشور ناشی از مدیریت ضعیفی است که منطبق با روش و منش شهدا نیست و باید با برگزاری یادواره شهدا سیره آنها را بصورت مستمر در جامعه یادآوری کنیم.

**پیروی از سیره شهدا در مذاکره و اقتصاد و مقابله با فساد و خیانت

وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای حل مشکلات امروز جامعه به سیره زندگی شهدا توجه کنند افزود: مسئولان باید با وجدانی بیدار، نگاهی دلسوزانه از روش و سیره شهدا در اقتصاد، مدیریت و مذاکره جهت جلوگیری از هرگونه خیانت، دزدی و فساد استفاده کنند.

فرمانده پیشین حفاظت و امنیت سپاه پاسداران با اشاره به خلوص نیت شهدای مدافع حرم و صبر و استقامت پدران و مادران آنها بیان کرد: ما به شهدا بدهکار هستیم و اگر هزار بار هم برای آنها یادواره بگیریم نمی‌توانیم از زیر دین آنها خارج شویم.

سردار گرجی زاده با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان کشورهای سوریه و لبنان از شهدای مدافع حرم ایران الگوبرداری می کنند گفت: غیرت و شجاعت رزمندگان ایران اسلامی بی‌نظیر است و به اذعان فرماندهان لبنانی اگر رزمندگان کشورهای منطقه مانند ایرانی‌ها دلیر، شجاع و غیرتمند بودند رژیم صهیونیستی سالها قبل نابود می‌شد.

** حماقت و حسادت دشمنان در حذف نام شهدا از کوچه ها

وی با بیان اینکه عده‌ای از روی حماقت و با توجیح اینکه کار دست پیمانکاران خصوصی است می‌خواهند کلمه شهید را از کوچه‌ و خیابان حذف کنند افزود: دشمنان از نام شهدا وحشت دارند و عده ای در داخل حتی به نام شهدا بر روی کوچه ها حسادت میورزند ولی نمیدانند شهدا منبع عزت هستند و هیچگاه فراموش نمیشوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم

شهدا الگویی ماندگار برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند. چرا که آنها از خون خود گذشتند تا ایثار و فداکاری را به نسل امروز بیاموزند. مراسم یادواره شهدا بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن مقام شامخ بزرگوارانی که آبادانی و آرامش را برای کشور ارزانی داشتند.

به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسم یادواره شهدا برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران