Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@05:53:32 GMT

ربودن زنان با پراید شیشه دودی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۵۵۱۳

8 مرد تبهکار که زنان و دختران را در شهر گرگان به بهانه مسافرکشی ربوده و آنها را در مخفیگاهشان مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، شناسایی و 7 نفر از آنها دستگیر شدند. ناطقان:  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال و با شکایت زن جوانی به پلیس در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن به افسر تحقیق گفت: «چندی قبل در خیابان منتظر ماشین بودم که یک پراید شیشه دودی جلوی من توقف کرد. وقتی در را باز کردم به جز راننده، مرد دیگری نیز در صندلی عقب نشسته بود. فکر می‌کردم مسافرکش است اما در بین راه راننده مسیرش را عوض کرد و سپس آن دو مرد با تهدید چاقو مرا مجبور به سکوت کردند و به مخفیگاهشان در خارج شهر بردند. آنجا 6 نفر دیگر هم بودند که وحشیانه به من تعرض کردند و از همه صحنه‌ها فیلم گرفتند.»


 با این شکایت پرونده تشکیل و تحقیقات برای شناسایی متجاوزان و قربانیان احتمالی آنها آغاز شد. مدتی بعد دو زن دیگر نیز شکایت مشابهی کردند و به این ترتیب مأموران توانستند با ردگیری محل‌های تردد متجاوزان، آنها را شناسایی و دستگیر کنند. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: «اعضای این باند که در پوشش مسافرکش، طعمه‌هایشان را پیدا می‌کردند، با فیلمبرداری از صحنه‌های تجاوز، قربانیانشان را تهدید کرده بودند که در صورت شکایت، فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. براساس اظهارات قربانیان دو نفر از اعضای این باند با خودرو در محل‌های شلوغ و پرتردد زنان و دختران تنها را سوار کرده و با تهدید چاقو، قربانیانشان را به مخفیگاه خود در یکی از شهرهای اطراف گرگان می‌بردند.»

وی افزود: «پرونده این تجاوز با شکایت یکی از قربانیان در دستور تحقیق قرار گرفت و با شکایت دو قربانی دیگر ردپای باند تبهکاری در این پرونده شناسایی و این باند در مدت زمان کوتاهی منهدم شد. در حال حاضر 7 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و یک نفر دیگر تحت تعقیب است.»

هاشمیان ادامه داد: «با توجه به انهدام این باند و رسیدگی دو قاضی پیشکسوت و توانمند استان به این پرونده، قربانیان می‌توانند برای طرح شکایت به شعبه دو کیفری یک استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (بلوار کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل استان مراجعه کنند تا در کوتاه‌ترین زمان اعضای این باند به سزای اعمال خود برسند.»
منبع: مشرق برچسب ها: دزد ، دستگیری ، زنان ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دزد دستگیری زنان ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از پلیس پایتخت، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز دوشنبه در این خصوص افزود: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و گفت، سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و تلفن‌ همراهش خاموش شد؛ ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به‌ ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال درخواست کرده است.

بیشتر بخوانید: بازداشت عاملان ربودن زن جوان در شادآباد / آدم‌ربایی زباله‌گردهای غیرقانونی بخاطر یک موبایل

وی ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به‌سمت بیمارستان رسول اکرم(ص) رفته بوده که در آنجا تلفن همراهش خاموش می‌شود.

وی افزود: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مدار بسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که سه مرد جوان با یک خودروی پژو۴۰۵ ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ضرب‌وشتم وی اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

سردار ولی‌پور گودرزی اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.

وی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت، نیما قرار بود برای برطرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر به حساب آنها واریز کند اما این کار را نکرد و زمانی که آن سه مرد جوان از دریافت پول ناامید شدند، اقدام به آدم‌ربایی کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی تاکید کرد: در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک‌قدمی بازداشت آنهاست گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هر کدام به‌ سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل با اتوبوس میان‌ شهری به تهران آمد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت یادآور شد: پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری سه مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228884 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد