Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری با بیان اینکه روستاها محور تولید و اشتغال هستند گفت:  خوشبختانه دولت طی دوسال اخیر اقدامات خوبی در حوزه  گازرسانی، آسفالت معابر، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و ساخت مسکن مقاوم در روستاها  انجام داده است و امروز خوشحال هستیم که 100 درصد روستاهای بخش شهرآباد از نعمت گاز برخوردار است و تنها روستای این بخش که از نعمت آب شرب برخوردار نیست تا دهه مبارک فجر امسال پروژه آبرسانی آن تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای بیش از 150 هزار متر مربع آسفالت معابر روستای  طی یکسال گذشته با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان  خبرداد و گفت: 100 هزار متر مربع آن فقط در روستاهای بخش شهرآباد اجرا شده است.

وی همچنین گفت: آسفالت جاده روستای سلطان آباد از توابع بخش شهرآباد نیز در دست پیگیری است که با اجرایی شدن این پروژه بخش شهرآباد در 3 شاخص آب ، گاز و جاده 100 درصد برخوردار می شود.

شاکری به اجرای پروژه گازرسانی به 11 روستای منطقه کوهپایه با اعتبار 25 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: این روستاها نیز در هفته دولت سال آینده از نعمت گاز بهره مند می شوند و درحال حاضر پیمانکار در حال اجرای این پروژه است.

فرماندار بردسکن  از کمک 35 میلیارد تومانی دولت در قالب تسهیلات و کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان ناشی از سیل در ساخت مسکن مقاوم خبرداد و گفت:از مجموعه 545 واحد تخریبی خسارت دیده  تاکنون 150 واحد آن تکمیل و خانواده ها در آنها سکونت دارند.

وی بیان کرد:  در مجموع  ساخت مسکن های خسارت دیدگان از یک پیشرفت 70 درصدی برخوردار است و تاپایان امسال تمامی این واحدها تکمیل  و تحویل متقاضیان می شود.

وی به پرداخت  تسهیلات اشتغال زایی توسط بنیاد برکت و پست بانک خراسان رضوی به عنوان یکی از معین های اقتصادی در بخش شهرآباد اشاره کرد و گفت:با توجه به وضعیت منابع آبی  احداث گلخانه  در روستاها برای جوانان فاقد کار می تواند در رونق تولید و اشتغال تاثیر گذار باشد. 

سید علی موسوی بخشدار شهرآباد نیز در ابتدای این دیدارها گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سطح روستاهای سلطان آباد و علی آبادک را  ارائه داد. 

وی گفت: آسفالت ۸۰ درصد معابر در روستای علی آباد صورت گرفته است.

موسوی افزود: با مشارکت مردم روستای علی آبادک ۱۰ هزار متر مربع جدول گذاری این روستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه سیاست های بنیاد شهید برای بازسازی و ترمیم گلزار شهدا تغییر پیدا کرده است، افزود: در این راستا با مشارکت های مردمی و خیرین اقداماتی را در بحث ترمیم و بازسازی گلزار شهدای روستای علی ابادک انجام خواهیم داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه شاخص شوراهای اسلامی مسکن معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن

روح الله غلامی در نخستین سفر استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ به بخش ناغان، اظهارداشت: در سال گذشته حدود ۶۰ کیلومتر از سه راهی جوزستان تا روستای معدن آسفالت شد و تنها هفت کیلومتر از این محور باقی‌مانده که در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقطه پر حادثه تنگه بخش ناغان، افزود: برای رفع نقطه حادثه خیز این تنکه پنج میلیارد تومان برآورد شد که امسال با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید

احداث و روکش آسفالت ۲۳۸ کیلومتر راه روستایی

غلامی در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای احداث پل جدید بسته شده است.

وی با اشاره به جاده خاکی روستای ده‌کهنه، ادامه داد: امسال برای این محور اعتبارات لازم پیش بینی شده است و به زودی کار بهسازی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه