Web Analytics Made Easy - Statcounter

پهلوان با اشاره به وقوع چهار زمین لزره در شهر سالند گفت: تاکنون گزارشی از تخریب و تلفات جانی و مالی دریافت نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی پهلوان» امروز (یکشنبه 1 دی) در نشست ستاد مدیریت بحران دزفول که جهت وقوع چهار زمین لرزه در شهر سالند برگزار شد اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع زلزله پنج ریشتری در دزفول چهار تیم‌ جمعیت هلال احمر برای ارزیابی منطقه به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: طبق بررسی‌ و ارزیابی‌ تیم‌ های اعزامی به بخش سردشت دزفول، تاکنون گزارشی از تخریب و تلفات جانی و مالی دریافت نشده است.

 

وی از آمادگی کلیه نیروهای هلال احمر در شهرستان دزفول خبر داد و اضافه کرد: طی بررسی ها تاکنون موردی از خسارت عمیق در محل وقوع زلزله مشاهده نشده است.

 

«مصطفی طحان» با بیان اینکه در همان ساعت اول وقوع زمین لرزه چهار تیم ارزیاب از هلال احمر به صورت زمینی و هوایی به منطقه اعزام شده اند تصریح کرد: هلی کوپتر جمعیت هلال احمر نیز برای ارزیابی منطقه به پرواز درآمده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول در ادامه با اعلام آمادگی کامل هلال احمر دزفول خاطر نشان کرد: تاکنون تلفات و یا خساراتی گزارش نشده است.

 

امروز (یکشنبه 1 دی) چهار زمین لرزه از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه شهر سالند در شمال شهرستان دزفول را لرزاند. این چهار زمینه لرزه به ترتیب ۳.۴، ۵، ۳.۶ و ۳ ریشتر گزارش شده است.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات کانون های مساجد طرح ملی فهما استان بوشهر خبرگزاری شبستان نماز جمعه زلزله سالند مدیریت بحران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید

به گزارش تابناک، حودود ساعت ۱۷:۰۵ عصر امروز لزله نسبتاً شدیدی شهر کرمان را لرزاند.

در همین حال، بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری، ساعت ۱۷:۰۴ عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ززمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در حوالی سیرج کرمان روی داد.

این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۰.۴۰۴ و طول جغرافیایی ۵۷.۳۹۹ روی داد.

بنا بر این گزارش، کانون زلزله در ۲۷ کیلومتری سیرچ، ۲۹ کیلومتری شهداد، و ۳۴ کیلومتری شهر کرمان بوده است.

 

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول