Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی گفت: دست اندرکاران جشن غیرمتعارف یلدا در دانشگاه خوارزمی و مسئولین مربوط به آن باید پاسخگوی این گونه اقدامات باشند. سیدمحمد هاشمی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درخصوص جشن هنجارشکن یلدا در این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه مرکز فرهنگ سازی است نه هنجار شکنی و باید در علم و فرهنگ پیشتاز باشد نه اینکه از ذهن‌های واپس گرا و بی هویت پیروی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمی بیان کرد: برنامه جشن یلدا بدون توجه به موازین قانونی و تذکرات و همچنین بدون تایید شورای فرهنگی برگزار شد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی گفت: برخی مسئولان احتمالا مثل دولت جهت به حاشیه بردن مطالبات صنفی دانشجویی، به مجریان برنامه فضای برگزاری این نوع برنامه‌ها را می‌دهند.

وی تصریح کرد: این چندمین بار است که این افراد برنامه‌های این‌چنینی برگزار می‌کنند و متاسفانه مسئولین بی توجهی کرده یا گاهی از اینگونه برنامه‌ها حمایت می‌کنند.

هاشمی بیان کرد: دست اندرکاران این برنامه و مسئولین مربوط می‌بایست پاسخگوی این گونه اقدامات باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شب یلدا دانشگاه خوارزمی نهاد رهبری سید محمد هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سازندگی در این استان خبر داد.

سرهنگ حسن رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست با خبرنگاران افزود: یکی از اقدامات بسیج سازندگی در استان تامین آب شرب ۱۲۰ روستا بوده است و  در دو دهستان شهرستان‌های باشت و بهمئی نیز در حال کار در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به طرح «از آبخیز تا جالیز» اظهارکرد: طی تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی و جهادکشاورزی در این طرح به کشاورزان خدمات ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان طی امسال خاطرنشان کرد: در همین راستا برای محرومیت زدایی برنامه‌های مختلفی در سطح استان تدارک دیده شده که یکی از برنامه‌ها اهدای ۲۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان بوده و تاکنون ۱۰۰۰سری تقدیم زوج ها کردیم.

رضایی در رابطه با کمک و امدادرسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پنج گروه جهادی جهت خدمات رسانی به سیل زدگان این استان از استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده و ۳۰ باب سرویس بهداشتی و حمام نیز احداث کردیم.

وی ادامه داد: ۸۵ گروه جهادی با ۵۰۰ نفر جهادگر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به مناطق محروم استان اعزام شدند و خدمات مختلف از جمله فرهنگی، آموزشی، دامپزشکی، عمرانی، پزشکی، داندانپزشکی و کشاورزی به مردم ارائه کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین بیش از ۲۰۰هزار افطاری با مشارکت خیرین در ماه مبارک رمضان توزیع کرده ایم. از سال گذشته تا کنون ۳۰۶ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد، ۲۳۱۲ بسته آموزشی و ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردیم.

رضایی تاکید کرد: در یک سال گذشته ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد استان را با چهار میلیارد تومان بدهی آزاد کرده ایم. بیش از ۵۷ هزار نهال درخت مثمر و غیرمثمر طی سال گذشته از سوی بسیج سازندگی در استان کاشته شد.

وی اظهارکرد: از سال گذشته تا کنون ۷۰۰۰ فقره وام اشتغالزایی از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در سطح استان پرداخت کرده‌ایم و به طرح هایی دارای توجیه اقتصادی تا چهار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع ۵۰ پروژه عمرانی شامل مصلی، خانه بهداشت، خانه عالم، اورژانس، پایگاه سلامت، فرهنگسرا، آبرسانی و کتابخانه در سطح استان در دست اجرا داریم.

به گزارش ایسنا، رضایی افزود:  ۷۰ باب مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان ساخته و تحویل شد. همچنین ۵۵۷ تن سیمان بین نیازمندان برای ساخت خانه در استان توزیع کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف