Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان سلیمی ، درباره دیدار سه‌شنبه تراکتور مقابل شهرخودرو، اظهار داشت: شهرخودرو تیم خوبی است و ما طبیعتاً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. با این حال، ما تراکتور هستیم و باید همیشه برای رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به بهبود مصدومیتش، خاطرنشان کرد: در زمانی که به خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیم نبودم، به صورت انفرادی و خیلی سخت تمرین می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو هفته نتوانستم برای تراکتور به میدان بروم، اما خدا را شکر از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان آماده بازی شدم. در دقایق پایانی هم با صلاحدید کادر فنی به میدان رفتم و مشکلی برای همراهی تراکتور مقابل شهرخودرو ندارم.

بازیکن تیم تراکتور راجع‌به تغییر و تحولات انجام شده در این تیم، گفت: همه بچه‌ها برای موفقیت تراکتور همه تلاش‌شان را به کار می‌گیرند. الان هم که آقای الهامی به کادر فنی اضافه شده است. ما گروه خیلی خوبی هستیم و هدفی جز موفقیت تراکتور نداریم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند