Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیوید بکام از جو هارت دعوت کرده به تیم تحت مالکیت وی ملحق شود. تاریخ انتشار: 21:50 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۳۳۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق گزارش روزنامه «سان» چاپ انگلیس دیوید بکام، ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به همبازی پیشین خود جو هارت که روز‌های خوبی را درباشگاه برنلی سپری نمی‌کند، پیشنهاد داده برای بازگشت به روز‌های اوجش به تیم تحت مالکیت او یعنی اینتر میامی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو هارت روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند و از جایگاهی مانند سنگربان اول تیم ملی انگلیس و منچسترسیتی و تاتنهام اکنون به دروازه‌بان سوم تیم فوتبال برنلی تبدیل شده است. او که ۷۵ بازی ملی برای انگلیس در کارنامه دارد، در تمام بازی‌های این فصل برنلی یک ذخیره بدون استفاده بوده است.

اکنون، اما هم‌تیمی سابق هارت در تیم ملی انگلیس، دیوید بکام قصد دارد به این دروازه‌بان ۳۲ ساله کمک کند که به روز‌های اوجش برگردد. بکام که یکی از سهامداران تیم «اینتر میامی» در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) است، به هارت که سال ۲۰۱۸ با برنلی قرارداد بست، پیشنهاد داده که به تیم تحت مالکیت او ملحق شود.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس هم امیدوار است به زودی قراردادی میان طرفین بسته شود و حضور در فوتبال آمریکا (MLS) را فرصتی بسیار خوب برای درخشش مجدد خود می‌داند.

بیشتر بخوانید: پاتریک ویرا گزینه سرمربیگری اینتر میامی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینتر میامی دیوید بکهام جو هارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه با همتای خود از کشور بولیوی دیدار و گفتگو کرد.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز جمعه در دیدار با وزیر خارجه بولیوی تاکید کرد که در مسکو از تمایل کشور بولیوی برای پیوستن به گروه «بریکس» حمایت می‌کند.

وزیر خارجه روسیه همچنین تاکید کرد که روسیه تا نشست بعدی بریکس تلاش خواهد کرد تا کشورهایی که علاقمند به پیوستن به گروه بریکس هستند، بتوانند به عضویت آن درآیند.

کشورهای گرروه بریکس که در ابتدا شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی بود، در ماه آگوست گذشته از شش کشور دیگر دعوت کرد تا به این گروه بپیوندند؛ گروهی که هدف آن مقابله با سلطه نظم جهانی به رهبری آمریکاست. روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6089202

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال