Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در آستانه فرارسیدن شب یلدا، بنیاد خیریه مادر مهربان به 300 خانواده دارای کودک نیازمند، بسته های ارزاق توزیع کرد تا این خانواده ها در شب یلدا مهمان سفره مادر مهربان باشند.
به گزارش آریا، بنیاد خیریه مادر مهربان به عنوان تنها خیریه ای که به صورت اختصاصی به اطعام کودکان نیازمند می پردازد، از سال 92 به برکت نام حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها و به همت حجت الاسلام شهاب مرادی، جمعی از جوانان کلاس مجردها و البته همراهی خیرین، مردم مهربان و انسان دوست سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بنیاد در ادامه فعالیت های خیرخواهانه خود، به مناسبت شب یلدا، با تهیه بسته های ارزاق پاییزه که شامل مواد مغذی، سالم و تازه می باشند، طی دو روز این بسته ها را به دست 300 خانواده تحت پوشش بنیاد خیریه مادر مهربان که اکثر آن ها در مناطق محروم و شهرستان های مجاور تهران حضور دارند، رساند.
حمیدرضا جلالی، مدیرعامل بنیاد مادر مهربان ضمن تاکید بر این که هدف اصلی این بنیاد، اطعام کودکان می باشد، در خصوص سوابق اجرایی بنیاد خیریه مادر مهربان اظهار داشت: بنیاد مادر مهربان در دو سال تحصیلی و به صورت مداوم برای اطعام صبحانه کودکان کار فعال بوده، در حادثه سیل اخیر لرستان در شهرستان پلدختر روزی 15000 غذای گرم توزیع نموده، همچنین هر هفته و در روزهای دوشنبه ویژه برنامه "دوشنبه های خوشمزه" را در دستور کار خود دارد و برنامه های ناهار ویژه که کودکان را در کمال تکریم و احترام به رستوران های با کیفیت برده و از این عزیزان پذیرایی می کند.
جلالی ادامه داد: بنیاد خیریه مادر مهربان جزو معدود خیریه هایی است که در طول سال و در چندین نوبت بسته های ارزاق برای خانواده های تحت پوشش این بنیاد ارسال می کند؛ در واقع این بنیاد در تلاش است تا در هر فصل سال بسته هایی شامل گوشت تازه گوسفندی، مرغ، ماهی و برنج ایرانی و به طور کلی محصولات ضروری و مورد نیاز یک خانوار را با بهترین کیفیت اهدا کند.
مدیرعامل خیریه مادرمهربان با بیان این که بیشترین تمرکز این خیریه بر شهرستان ها و مناطق محروم استان تهران می باشد، در خصوص سایر استان هایی که این بنیاد مشغول خدمت رسانی است، گفت: استان های خراسان جنوبی، لرستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر مناطقی هستند که بنیاد در آن ها توفیق خدمت رسانی داشته و ان شاءالله خواهد داشت.
لازم به ذکر است مردم عزیز می توانند از طریق کد دستوری #622*780* در برنامه های خیریه مشارکت داشته و از طریق وب سایت و اینستاگرام بنیاد خیریه مادر مهربان از فعالیت های این بنیاد آگاهی یابند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده «سقط جنین» چیست؟

 به گزارش تابناک، دکتر انسیه خزعلی در همایش هم اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: امیدواریم بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ وی ادامه داد: مسئله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت کند.

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است