Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه خدمه پروازی آلمان از شکست در مذاکرات خود با شرکت «لوفت‌هانزا» در آستانه تعطیلات کریسمس خبر داد.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال شکست در مذاکرات اتحادیه خدمه پروازی آلمان (یوفو) با شرکت «لوفت‌هانزا»، وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران در آستانه تعطیلات کریسمس در هاله‌ای از ابهام فرو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، اتحادیه بخش خدمه پروازی آلمان روز یکشنبه با اعلام عدم موفقیت در مذاکرات با شرکت هوایی لوفت‌هانزا گفت که اعضای این اتحادیه می‌توانند از امروز دست به اعتصاب بزنند، هرچند که سه روز ۲۴، ۲۵ و ۲۶ دسامبر (سه‌شنبه تا پنجشنبه) که روزهای اصلی تعطیلات کریسمس هستند، از اعتصاب مستثنا شده‌اند.

سخنگوی اتحادیه خدمه پروازی آلمان در این زمینه گفت: «در حالی که موافقت کرده‌ایم جزئیات این گفت‌‌وگو را فاش نکنیم، اما  متاسفانه باید بگویم که هیچ راه حلی وجود ندارد و ما به توافق نرسیدیم.»

مذاکرات این اتحادیه با شرکت لوفت‌هانزا بر سر رسیدگی به شرایط نامساعد خدمه پروازی است.

کارکنان بخش هوانوردی آلمان چندین ماه است که با شرکت هوایی لوفت‌هانزا در خصوص شرایط کاری و وضعیت حقوقی در جدال هستند و خواستار افزایش حقوق شده‌اند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان اعتصاب کریسمس تعطیلات لوفت هانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات