Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «ایران اسلامی به بركت خون شهدا و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به سمت اندیشه‌های متعالی و آرمان‌های مورد نظر معمار كبیر انقلاب اسلامی در حركت است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، مهدی زارع شب گذشته در جمع افسران و كاركنان انتظامی شهرستان لارستان اظهار كرد: «در عصر انفجار اطلاعات، بخشی از جامعه ما در اثر تبلیغات غلط دشمنان، متأثر از اندیشه‌ها و افكار انحرافی قرار می‌گیرند كه باید توسط مراجع علمی و پژوهشی، این هشدارها به جامعه داده شود و جامعه پذیرای اصلاحات مد نظر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه یكی از معضلات جامعه، پذیرش شایعات و حرف‌های نادرست در سطوح مختلف و در فضای مجازی و بازنشر آن در این عرصه است، بیان كرد: «جوانان ما باید بیاموزند كه دشمنان قسم خورده‌ای در کمین تمامیت ارضی و امنیت ملی ما نشسته و منتظر هستند تا نظام و چیدمان این جامعه را به قهقرا بكشانند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بیان كرد: «گرگ‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مترصد چنگ‌اندازی به سرزمین عزیزمان ایران هستند و تنها به وسیله اجماع ملی و رشد بصیرت اجتماعی امكان نفوذ آنان از بین خواهد رفت.»

زارع متذكر شد: «متأسفانه رسوخ‌پذیری فرهنگی در كشورهای اسلامی به گونه‌ای تشدید شده كه فرهنگ ، اندیشه‌ها و ارزش‌های اجتماعی مورد تهدید و تهاجم قرار گرفته، به همین منظور رهبر معظم انقلاب، بارها بر مفهوم تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی تمركز داشته و نسبت به این خطر جدی هشدار داده‌اند.»

ایران به سمت اندیشه‌های متعالی در حال حرکت است

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن یادآوری برخی از خصوصیات امام خمینی(ره) گفت: «آن رهبر آسمانی، اهتمام خاصی به خدا و امدادهای غیبی داشتند و دل از تمامی مطامع دنیوی و هواهای نفسانی بریده بودند و همین خصوصیات برجسته بود كه ایشان را رهبری جاودانه ساخت تا كشور در سخت‌ترین شرایط به سمت نجات هدایت شود.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان همچنین با اشاره به برخی مشكلات موجود در جامعه مطرح كرد: «هرچند كه به مشكلات واقف هستیم، اما ایران اسلامی به بركت خون شهدا و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به سمت اندیشه‌های متعالی و آرمان‌های مورد نظر معمار كبیر انقلاب اسلامی در حركت است.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: ایران اسلامی لارستان مهدی زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد (مرکز استان خراسان‌شمالی) با حضور مجتبی کامکار رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد، بخشداران، موسی علی‌نیا رئیس آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضای شورا با محور سمای بجنورد  به میزبانی مجموعه فرهنگی آموزشی مدارس واحد بجنورد برگزار شد.

رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در این نشست درباره فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی انجام شده در مدارس این استان، بر لزوم ارتقای سطح دانش و تربیت دانش‌آموزان با توجه به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگو‌های تربیتی بومی منطبق با شرایط استان و تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تأکید کرد.

کامکار درراستای گسترش همکاری هرچه بیشتر با آموزش و پرورش و معرفی سما به عنوان حوزه امتحانات اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف ارائه کرد و افزود: اساس توسعه یک کشور با آموزش و پژوهش است که آن هم برعهده معلم است.

 رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در ادامه با تأکید بر اینکه امروزه برتری افراد و شخصیت و نوع نگاه انسان‌ها در راستای دانایی و آگاهی وکسب دانش آنان شکل می‌گیرد، ادامه داد: نقش استادان و معلمان در تربیت پرورش و آموزش افراد خلاق و نخبه جامعه تعیین‌کننده بوده است.

رئیس آموزش و پرورش بجنورد هم در این دیدار پیرامون برگزاری آزمون‌های نهایی و اهمیت برگزاری این آزمون‌ها در شرایط و مکان مناسب سخنانی ارائه داد.

محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد هم به همکاری بیشتر بسیج و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب و نقش مهم ارگان آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است