Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@04:48:35 GMT

سومین تساوی پیاپی رئال مادرید در لالیگا

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۷۲۶۹

سومین تساوی پیاپی رئال مادرید در لالیگا

تیم فوتبال رئال مادرید با وجود داشتن موقعیت‌های گلزنی نتوانست اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و سومین تساوی پیاپی‌اش در لالیگا به ثبت رسید.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در آخرین بازی‌اش در سال ۲۰۱۹ به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و در سانتیاگو برنابئو بدون گل متوقف شد.

سفیدپوشان از آغاز بازی توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند اما در گلزنی ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرید یک‌بار هم تیرک دروازه اتلتیک را لرزاند و نتوانست دروازه حریفش را باز کند. در مقابل اتلتیک از تک فرصت‌هایش بهره نبرد تا این نیمه حساس بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم شرایط تغییر پیدا نکرد. در حالی که مادرید حمله می‌کرد، اتلتیک به گل دست یافت اما داور آن را آفساید اعلام کرد. شاگردان زین‌الدین زیدان در نیمه دوم هم از فرصت‌های‌شان بهره نبردند. ضربه لوکا یوویچ در دقیقه ۸۶ هم به تیرک برخورد کرد. در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.

این سومین تساوی رئال مادرید در لالیگا بود و این تیم اختلافش با صدر جدول به دو امتیاز رسید. پیش از این تیم‌های بارسلونا و مادرید در امتیاز ۳۶ برابر بودند. سفیدپوشان اکنون با ۳۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارند.

لینک کوتاه: asriran.com/002xNJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود.

توماس توخل که در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک می‌کند امیدوار است با صعود به فینال چمپیونزلیگ و درنهایت به‌دست آوردن قهرمانی برای باواریایی‌ها پس از چند سال، به ناکامی‌های این فصل پایان دهد و نام خود را به‌عنوان یک مربی موفق در تاریخ باشگاه آلمانی ثبت کند.

او برای این کار باید در دو دیدار رفت و برگشت از سد رئال مادرید بگذرد. تیم آماده کارلو آنچلوتی یکی از بهترین فصل‌هایش را می‌گذراند و در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تعداد جام‌های رئال در این رقابت به عدد ۱۵ خواهد رسید.

استیو مک‌منمن، ستاره سابق انگلیسی، که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ برای رئال مادرید بازی کرده، در مورد گفت‌وگویش با توماس توخل در مورد این بازی گفت:«من با او چند کلمه‌ای صحبت کردم. او واقعا مربی باکیفیتی است و می‌دانم که توانایی انجام کارهای بزرگ و بردن بازی‌های حساس مانند بازی نیمه‌نهایی با رئال را دارد.

در صحبتی که با هم داشتیم به او گفتم «موفق باشی» او گفت «منظورت واقعا این نیست.» درست بود، من فقط گفتم موفق باشی، نه اینکه امیدوارم بازی را ببری.»

دیگر خبرها

  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!