Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرخانه مطبوعات استان قزوین گفت:جوانان در عرصه‌های مختلف می‌توانند پیشرفت‌های زیادی را برای کشور رقم بزنند زیرا جرأت و شجاعتی که در نیروی جوان نهفته است اگر مورد استفاده قرار بگیرد، گام‌های مؤثری برای توسعه کشور برداشته می‌شود.

هادی درزی‌رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به نقش برجسته جوانان در عرصه‌های مختلف کشور اظهار کرد: تمام موفقیت‌های کشور از یک سو به جوانان ختم می‌شود اما در این سال‌ها آنطور که باید به جوانان پرداخته نشده است ولی رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به درستی جوانان را محور تحقق اهداف جهان اسلام دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۶ میلیون نفر از جمعیت ایران را قشر جوان تشکیل می‌دهد که سرمایه بزرگی برای کشور به شمار می‌رود و از این سرمایه بزرگ اجتماعی باید در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

دبیرخبر خبرگزاری ایرنا در قزوین اضافه کرد: جوانان قشری هستند که در عرصه‌های مختلف می‌توانند پیشرفت‌های زیادی را برای کشور رقم بزنند زیرا جرأت و شجاعتی که در نیروی جوان نهفته است اگر مورد استفاده قرار بگیرد، گام‌های مؤثری برای توسعه کشور برداشته می‌شود.

درزی‌رامندی ادامه داد: ایران کشوری است که یک درصد جمعیت جهان و ۷ درصد ذخایر معدنی دنیا را داشته و به دلیل همسایه بودن با ۱۵کشور جهان از موقعیت جغرافیایی برخوردار است و بازار منطقه‌ای ویژه‌ای دارد بنابراین تنها جوانان هستند که می‌توانند این سرمایه‌ها را بالفعل کرده و به بهره‌برداری برسانند.

وی عنوان کرد: در بخش نخست این بیانیه دستاوردها و برکات انقلاب در ۴۰ سال پس از پیروزی ترسیم شده و بخش دوم توجه به جوانان را مورد توجه قرار داده است.

مدیرخانه مطبوعات استان قزوین با بیان اینکه نسلی که انقلاب کرده انتظار دارد جوانان راه آنان را ادامه دهند، تصریح کرد: در عرصه علم و پژوهش دانشگاه‌ها نباید به چند استاد خاص محدود شود و بهتر است اساتیدی که عمری از آنان گذشته کنار رفته و عرصه را برای جوانان باز کنند.

 

اعتقاد به باور ما می‌توانیم دستاورد بزرگ انقلاب بود

درزی‌رامندی گفت: وقتی انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب سایر کشورهای جهان مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که این انقلاب به دست قشر جوان شکل گرفته و در۴۰ ساله دوم انقلاب هم خطاب رهبری به جوانان است.

وی بیان کرد: یک دستاورد مهمی که این انقلاب برای جوانان داشت، اعتقاد به باور ما می‌توانیم بود.

مدیرخانه مطبوعات استان قزوین افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که به ما القا کنند شما نمی‌توانید و نظام جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال هیچ دستاوردی نداشته است در حالی که خودشان هم می‌دانند اگر اینطور نبود انقلاب این همه دشمن نداشت.

درزی‌رامندی ادامه داد: قبل از انقلاب در مصنوعی‌ترین تولیدات وابسته به بیگانگان بودیم اما پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف دستاوردهای خیره‌کننده‌ای داشتیم که همه آن‌ها به دست جوانانی که در مکتب انقلاب بودند، محقق شده است.

وی عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر دیدیم که کوچکترین قصور در مدیریت چقدر به این کشور آسیب وارد کرد بنابراین مدیران خیلی باید هوشیار باشند و اجازه ندهند جوانان ما به اپوزوسیون تبدیل شوند.

مدیرخانه مطبوعات استان قزوین تصریح کرد: تمام بیانیه‌ها و ظرفیت‌های موجود با یک غفلت می‌تواند بی‌نتیجه بماند بنابراین جوانان ما باید در برابر قلدران و مستکبران جهان ایستادگی داشته باشند.

 

افزایش سطح فکری جوانان یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود

درزی‌رامندی گفت: در گذشته اقشار مختلف مردم جامعه سرسپرده بودند اما امروز یک جوان ایرانی هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد یک فرد خارجی که خودش را مستکبر و برتر می‌داند خود را بر او تحمیل کند و همین افزایش سطح فکری جوانان یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری جوانان را سردمداران اجرای عدالت می‌دانند، اضافه کرد: با این تفاسیر کشی نمی‌تواند شاکی شود که من نتوانستم عدالت را اجرا کنم و در مورد عدم اجرای عدالت نیز نمی‌تواند گله‌ای داشته باشد.

دبیرخبر خبرگزاری ایرنا قزوین خاطرنشان کرد:‌ اگر امید از مردم کشور ما گرفته شود، راه و آرمان‌های انقلاب را پیش نمی‌برند و دشمنان هم به این موضوع پی برده‌اند که می‌خواهند امید را از مردم ما بگیرند.

درزی‌رامندی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در امیدآفرینی بین مردم دارند، اظهار کرد: رسانه‌ها با هر گرایش سیاسی که دارند باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کنند و شرایط باید به گونه‌ای باشد که جوانان وارد کار شوند تا ناخودآگاه با انگیزه پیش بروند.

 

منویات مقام معظم رهبری در حد شعار باقی نماند

وی گفت: امیدوارم دستگاه‌های اجرایی به این منویات رهبری که کامل و جامع است، دقت‌نظر داشته و آن را اجرایی کنند تا در حد شعار باقی نماند.

مدیرخانه مطبوعات استان قزوین ابراز کرد: این بیانیه باید برای مردم تبیین شود و آحاد مردم جامعه باید اهداف رهبری از تدوین این بیانیه را بدانند زیرا اگر این بیانیه تبیین و اجرایی نشود، هیچ فایده‌ای ندارد.

درزی‌رامندی یادآور شد: دشمنان ما مهیا هستند به ما ضربه بزنند و کشور به عقب بیفتد بنابراین وضعیت کشورهای همسایه باید برای ما درس عبرت باشد.

انتهای پیام /۷۷۰۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیانیه گام دوم جوان قزوین درزی رامندی خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد

قاسم عسکری‌نسب  اظهار داشت: مزیت‌ها و قابلیت‌های یک بندر موفق باید به گونه‌ای طراحی، اجرا و مدیریت گردد تا زمینه ارتباط حمل و نقل چند وجهی با تاکید بر دو قید اصلی «کاهش هزینه» و «مدیریت هزینه» فراهم شود.

وی در خصوص مطالعات شبکه داخلی ریل بندر شهید بهشتی در بندر چابهار گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار مهم از دیدگاه سازمان و از اولویت‌های راهبردی دولت در قالب طرح توسعه سواحل مکران است که ضرورت دارد با حساسیت بالا و از طریق تعامل با پروژه‌های بالادستی استان و سواحل مکران تکمیل و اجرایی شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بندر راهبردی چابهار علاوه بر داشتن حوضچه آرامش وسیع، کانال عریض و عمیق با عمق متوسط منفی ۱۶ متر با کمترین نرخ رسوب گذاری، مجهز به حدود ۲ هزار متر طول اسکله با ظرفیت هست میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در سال در پایان فاز نخست توسعه که شامل اسکله‌های کانتینری، جنرال کارگو، رو رو، نفتی و پتروشیمی، زیرساخت‌های انبار تخصصی فله، سیلو‌های مکانیزه غلات، سایت ضدعفونی کامیون و تجهیزات مدرن و استراتژیک تخلیه و بارگیری کالا از جمله مکنده‌های غلات با ظرفیت ۶۰۰ تن بر ساعت است.

بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد

عسکری نسب ادامه داد: با اضافه شدن زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی در افق پایان فاز دوم توسعه بندر، ظرفیت آن به بیش از ۲۲ میلیون تن کالا در سال خواهد رسید و پیش بینی می‌شود این بندر به عنوان یک کانون تجاری بین المللی در منطقه و جهان مطرح خواهد شد و می‌تواند سهم کشور ایران را در حوزه جابجایی کالا و مسافر به نحوه چشم گیری ارتقا دهد.

وی با اشاره به موقعیت بندر چابهار به دلیل قرارگیری در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس و توجه ویژه به این بندر استراتژیک علی الخصوص در برنامه هفتم توسعه کشور خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های توسعه بندر چابهار اتصال این بندر به شبکه سراسری ریلی در نظر گرفته شده شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بندر چابهار می‌تواند دروازه ترانزیتی کشور‌های عضو CIS و افغانستان باشد گفت: این بندر نزدیک‌ترین مسیر دریایی به کشور‌های جنوب شرقی آسیا، اروپا و آفریقا محسوب می‌شود که نقش مهمی در کریدور شمال و جنوب ایفا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معلمان اگر در کارشان غفلت کنند سرنوشت یک جامعه به خطر می‌افتد
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند