Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم شهرداری گرگان گفت: مگر می‌شود بازیکنی که هنوز فدراسیون به او اجازه بازی نداده است بتواند در ترکیب یک تیم قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی ایزدپناه، سرپرست تیم شهرداری گرگان درباره اتفاقات اخیر لغو دیدار با ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این دیدار قرار بود روز پنج‌شنبه به میزبانی اصفهان برگزار شود اما چون ما با تاخیر به اصفهان رسیدیم  پیشنهاد دادیم که بازی با یک روز تاخیر برگزار شود ولی نمی‌دانم چرا تیم رقیب آنقدر این مسئله را بزرگ کرد و دست به کاری زد که اصلا حرفه‌ای نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص جلسه فدراسیون در این رابطه نیز توضیح داد: قرار شده است که برای حل این مشکل جلسه‌ای تشکیل شود ولی هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و ما حتی نمی‌دانیم منتظر این جلسه باشیم یا خیر.

ایزدپناه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شهرداری گرگان منتظر حضور بازیکن خارجی خود بوده و به همین دلیل خواستار تعویق این دیدار شده است؟ گفت: به هیچ عنوان  اینطور نیست. مگر می‌شود بازیکنی که هنوز فدراسیون به او اجازه بازی نداده است بتواند در ترکیب یک تیم قرار بگیرد. اینها همه بهانه است و واقعا نمی‌دانم چرا چنین شایعات و بهانه‌های جالبی را مطرح می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه همه مدارک و مستندات حاضر که ما چه ساعتی رسیدم و چه ساعتی در هتل بودیم و دلیل اینکه درخواست کردیم بازی یک روز به تعویق بیافتد هم همین مسئله بوده حالا که اینکه برخی مطرح می‌کنند منتظر بازیکن بودیم یا می‌گویند فدراسیون به موقع اعلام نکرده است را واقعا درک نمی‌کنم. قطعا مرجع اعلام این قبیل اخبار برعهده فدراسیون است و من فکر نمی‌کنم که به ذوب آهن دیر اعلام کرده باشند ولی این مسئله را باید خود فدراسیون پیگیری کند و پاسخگو باشدچون ارتباطی به تیم ما ندارد.

سرپرست شهرداری گرگان در پایان یادآور شد: این اتفاق پیش از این هم حداقل برای تیم ما رخ داده بود و ما آن را پذیرفیتم چون که نگاهمان به ورزش مثبت است ولی نمی‌دانم چرا اصفهان اینطور با این مسئله رفتار کرد. متاسفانه با این جریان ما حتی یک استراحت کوتاه هم در نیم فصل نکردیم و در واقع بیشترین آسیب را تیم ما دید. روز بازی دو ساعت پشت در ماندیم اما حتی یک نفر هم از مسئولین این باشگاه حاضر نشد اعلام کند که حاضر به انجام بازی نیستند. در مجموع اتفاق خوبی نبود و اینکه ذوب آهن حاضر به بازی نشد تصمیم درستی نبود و فکر می‌کنم خودشان هم به این موضوع پی بردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال ذوب آهن اصفهان شهرداری گرگان بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند