Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا گودرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: در سه روز آینده بر روی ساحل دریای خزر جریانات جنوبی می‌شود. بر این اساس از امروز تا آخر هفته سه تاپنج درجه غرب سواحل و استان اردبیل افزایش دما همراه با وزش بادهای به نسبت شدید خواهند داشت.

وی اظهار داشت: از اواخر وقت چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب، بارش‌ها در این مناطق آغاز می‌شود، جمعه بارش علاوه بر این مناطق، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این روز نوار غربی، مرکز و  دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش دارند که شنبه از شدت بارش‌ها در نوار غربی کاسته می‌شود اما به شکل پراکنده ادامه دارد. همچنین شنبه بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق بارندگی خواهند داشت. 

به گفته وی شنبه سواحل دریای خزر بارش باران و کاهش دما خواهند داشت که بارش ها در ارتفاعات می‌تواند به شکل برف باشد.

تهران همچنان غبارآلود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز نیز همچنان غبارآلود است، این شرایط تا چهارشنبه این هفته ادامه دارد و از پنجشنبه شرایط برای بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد در تهران فراهم می‌شود. جمعه نیز باران و وزش باد دارد که شاهد کاهش غلظت آلاینده‌ها در هوای پایتخت خواهیم بود. کمینه دمای امروز صبح تهران ۳ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۳ درجه بالای صفر می‌شود.

گودرزی گفت: کوهرنگ با دمای ۱۶ درجه زیر صفر، چادگان ۱۴ درجه زیر صفر و عسلویه و  میناب با دمای ۲۸ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها وضعیت هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعیت هوا وضعیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار می‌باشد.

آسمان تهران فردا شنبه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (۹ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای  ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • تداوم بارش ها در کرمان