Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان از شرکت ۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در سه قطب جشنواره قرآن استان خبر داد.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن،‌عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به آغاز فرآیند برگزاری جشنواره قطبی قرآن دانش‌آموزان استان خوزستان اظهار کرد: شهرستان‌های شوش، بهبهان و مسجدسلیمان به ترتیب میزبانی قطب‌های یک،‌ دو و سه این جشنواره قرآنی را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جشنواره از دهه نخست اسفندماه فعالیت‌ خود را در بخش مسابقه‌ای آغاز خواهد کرد، گفت: دانش‌آموزان دخترو پسر استان خوزستان در 12 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه (5 جزء، 10 جزء، 20 جزء، کل)، تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان، انشاء نماز و انشاء امام زمان به رقابت می‌پردازند.

بلاسم با بیان اینکه 35 داور در بخش آقایان و 30 داور در بخش بانوان قضاوت مسابقات را برعهده خواهند داشت، گفت: 4 هزار و 500 دانش‌آموز در سه قطب جشنواره قرآن حضور خواهند داشت که برگزیدگان آن به مرحله نخبگان و فینال به میزبانی خرمشهر که فروردین‌ماه سال 99 برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

رئیس اداره قرآن،‌عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: بازدیدها از قطب‌های میزبان جشنواره قرآن آغاز شده و وظایف کمیته‌های دوازده‌گانه شامل پشتیبانی، پذیرش و استقبال، اسکان، تغذیه، روابط عمومی و ... تبیین شده است. به دلیل گستردگی جشنواره و تعداد بالای دانش‌آموزان شرکت‌کننده برنامه‌ریزی‌ها باید بسیار دقیق انجام شود و این امر با همار همه کمیته‌ها و وحدت عمل در انجام وظایف همه عوامل اجرایی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی جشنواره قرآن و عترت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود