Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: «میرهادی احمدوندی»، «سولماز صادق‌زاده» و «بیتا شهبازی» از استان آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه‌های برتر بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گوئی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ،علی بینش با اعلام این خبر افزود: مراسم اختتامیه بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همزمان با شب یلدا در سالن مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری در تهران برگزار و برگزیدگان این رویداد بزرگ فرهنگی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش بین‌الملل «سولماز صادق‌زاده» از تبریز با قصه «قدم یازدهم» توانست عنوان سوم را به صورت مشترک با قصه‌گویانی از استان خوزستان و تهران کسب کند.

بینش با بیان اینکه گیتی خامنه، مرتضی سرهنگی و اشکان خطیبی داوران بخش بین‌الملل بودند، اضافه کرد: در بخش ملی و قصه‌های دختران و پسران «میرهادی احمدوندی» نوجوان هنرمند و قصه‌گوی تبریزی با قصه «عاقبت اندیشی» توانست نظر داوران نوجوان این جشنواره را کسب و به عنوان قصه‌گوی برگزیده بخش دختران و پسران معرفی شود.

وی همچنین اظهار داشت: در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای نیز «بیتا شهبازی» کودک قصه‌گو و توانمند تبریز، نیز با قصه «زندگی من» رتبه دوم بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را به دست آورد.

بینش خاطر نشان کرد: رسول صدرعاملی، گلاره عباسی، حبیب رضایی، مسعود فروتن و مهدی رجبی داوران این بخش از جشنواره بودند.

گفتنی است، بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گوئی که از ۲۶ آذرماه در تهران آغاز به کار کرده بود با اجرای مراسم اختتامیه در ۳۰ آذر همزمان با شب یلدا با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است، درخشش قصه‌گویان استان آذربایجان شرقی در این جشنواره در حالی صورت می‌گیرد که این قصه‌گویان توانسته بودند از بین ده‌ها قصه‌گوی شرکت کننده در رقابت‌های استانی و منطقه‌ای به این رقابت بین‌المللی راه یابند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی جشنواره بین المللی رقابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی

اورتون و لیورپول در چارچوب دربی مرسی‌ساید به مصاف هم می‌روند. 

طرفداری | اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در حالی که شاگردان یورگن کلوپ به دنبال ادامه کورس قهرمانی لیگ برتر هستند، تافی‌ها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول  بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه گودیسون پارک داوران: اندی مدلی (داور اصلی) - دیوید کوت (داور وار) ترکیب ابتدایی اورتون و لیورپول اورتون در حال تکمیل لیورپول (3-3-4): آلیسون | آرنولد، کوانته، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، مک‌آلیستر، جونز | صلاح، نونیز، دیاز

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد