Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هادی حجازی‌فر» بازیگر فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در این اثر ماجراجویی‌هایی داشته است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد ویژه گروه سنی نوجوان ساخته شده و در زمان اکران خود با استقبال بالایی از سوی نوجوانان مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم که در شهر‌ها و شهرستان‌های بدون سینما نیز به نمایش درآمده، تا به حال حدود ۴.۵ میلیارد فروش داشته است.

در این فیلم بخش‌هایی از حضور حجازی‌فر در بلندی‌های جولان را می‌بینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
فیلم «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

این فیلم با بازی متفاوت هادی حجازی‌فر، دو جایزه بهترین بازیگر و پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودکان و نوجوانان را از آن خود کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هادی حجازی فر منطقه پرواز ممنوع سینما و تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ممیرو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم ممیرو به کارگردانی سید هادی محقق و نویسندگی سید هادی محقق محصول سال 1394 است. ایاز پیرمردی که باعث مرگ همسر و گروهی از اقوامش شده، خود را در مسیر مرگ قرار می‌دهد اما نوه‌اش تلاش می‌کند او را به زندگی بازگرداند. یدالله شادمانی، میثم فرهموند، فاطمه بهادر، پریسا واصلی، مهیار آب‌روان، طلوع جهانبازی و منوچهر اشکویی در این فیلم روزبه رایگا بازی کردند و مجید برزگر این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد