Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم جلالی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه محمد قاسمی رییس جدید مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرکز پژوهش‌های مجلس از نیروهای بسیار خوب علمی که دارای روحیه انقلابی هستند تشکیل شده است حقیقتا دوستان ما در مرکز پژوهش‌ها افراد جوان، با انگیزه و کارآمد هستند.

وی بیان کرد: مرکز پژوهش‌ها از سازمان‌هایی است که افراد به سرعت تاثیر کارهای خود را در سطح کلان می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی دانشجویی بودیم و خیلی انقلابی بودیم الان هم ظاهراً خیلی انقلابی هستیم. نماینده‌ای را پیدا می‌کردیم و با او صحبت می‌کردیم و بعد وقتی صحبت‌های ما در نطق‌های وی منعکس می‌شد خیلی خوشحال می‌شدیم.

رییس پیشین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی عامل تاثیرگذاری و توسعه مرکز پژوهش‌ها را شخص رییس مجلس شورای اسلامی خواند و عنوان کرد: نگاه ویژه آقای لاریجانی به مباحث کارشناسی موجب ارتقاء جایگاه مرکز پژوهش‌ها شده است و این نکات که عرض می‌کنم برای مداحی نیست، اگر می‌خواستم از طریق آقای لاریجانی به جایی برسم رسیده‌ام.

جلالی تصریح کرد: سال ۹۱ بودجه مرکز پژوهش‌ها حدود ۹ میلیارد بود امسال ۶۴ میلیارد تومان است با حمایت رییس مجلس شورای اسلامی وضعیت بودجه مرکز پژوهش‌های امسال بهتر شد.

وی درخصوص انتقال به ساختمان جدید مرکز پژوهش‌ها گفت: ساختمان قبلی دارای مشکلات زیادی بود هر روز یک جای ساختمان ترک می‌خواد. بعد از حادثه پلاسکو جابجایی انجام شد، مثل زمین که رزمنده‌ها وجب به وجب می‌گیرند و این ساختمان را طبقه به طبقه گرفتیم. ساختمان اداری مجلس ساخته شده، کار بسیار مهمی است که در دوران آقای لاریجانی انجام شد. دوست داشتم در دوران مدیریتی‌ام در ساختمان جدید مرکز مستقر شویم.

رییس پیشین مرکز پژوهش‌های مجلس یادآور شد: در معارفه بنده و آقای لاریجانی گفتند که گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها دیر به دست ما می‌رسد. مرکز پژوهش‌ها فقط یک معاونت پژوهشی داشت در مرکز پژوهش‌ها در آن زمان فقط یک معاونت پژوهشی داشت که در دوران بنده را به ۴ معاونت پژوهشی افزایش یافت.

جلالی در مورد اقدامات خود در مرکز پژوهش‌ها گفت: قراردادهای حجمی و خرید خدمت در مرکز پژوهش‌ها احیا شد، از نیروهای علمی و پژوهشی استفاده می‌کنیم اما دیگر جذب نیرو نداریم و زمانی که به مرکز وارد شدم ۲۷۶ نفر نیروی ساعتی و کار معین داشتیم که امروز به ۲۵۴ نفر تقلیل پیدا کرده است.  

استخدام در مرکز پژوهش‌ها را قاعده‌مند کرده‌ایم

وی با اشاره به فشارها برای جذب نیرو گفت: استخدام در مرکز پژوهش‌ها را قاعده‌مند کرده‌ایم تا بعد از این به بعد بر اساس قوانین و مقرراتی نیروها در مرکز استخدام شوند.

رییس پیشین مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: تعاونی مسکن در مرکز پژوهش‌های ایجاد شد و ۱۷۷ واحد ساختمان در برجی در غرب تهران ساخته شده و در اختیار دوستان قرار گرفته است.

جلالی افزود: زمانی که به مدیریت مرکز آمدم مشاهده کردم که وضعیت معیشتی دوستان در سطح نازل است، نظام پرداختی آن‌ها را درست کردیم و بیمه سلامت برای خود و خانواده‌هایشان ایجاد کردیم.

وی با تاکید بر اینکه می‌شود کشور را بدون دعوا اداره کرد و گفت: وقتی مسوولیت مرکز پژوهش‌ها را برعهده گرفتم نیروهایی که با آقای توکلی کار می‌کردند را تغییر ندادم تلاش داشتم که نیروهای بومی مرکز رشد کنند.

رییس پیشین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از گزارش‌های این مرکز برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان به صورت طبقه‌بندی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کاظم جلالی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کاظم جلالی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی کاظم جلالی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز :

امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به صورت دقیق گفته نشده است.»

روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…»

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • ثبت میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی