Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل طی مراسمی از فرزندان ممتاز جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل در زمینه تحصیل تجلیل شد.

 رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل  یکشنبه اول دی‌ماه در این مراسم گفت: موفقیت فرزندان جهادگران در عرصه‌های مختلف زندگی از جمله تحصیل مایه افتخار و سربلندی برای این نهاد است.

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه لازمه پیشرفت در زندگی، تلاش و کوشش است، اظهار کرد: به دلیل اهمیت تحصیل در زندگی، باید از همان پایه‌ ابتدایی به این امر مهم توجه زیادی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره اینکه جهادگران جهاددانشگاهی باید برای فرزندان‌ خود الگو باشند، یادآور شد: امیدواریم همواره شاهد کسب موفقیت‌های روز افزون جهادگران و فرزندان‌شان در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی باشیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: باید برای ارتقاء سطح دانش و توانمندی خانواده‌های جهادگران، برنامه‌ریزی و زمینه‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب با تحصیل و گروه سنی آنان فراهم شود.

در ادامه این مراسم دانش‌آموزان به خواندن شعر، قطعه ادبی و قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و اولیای آنان نیز خواستار برگزاری کلاس‌های آموزشی مناسب در راستای ارتقاء و تقویت تحصیلی فرزندان خود شدند.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، در پایان این مراسم از 11 نفر از دانش‌آموزان ممتاز کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با اهداء لوح و جایزه نقدی تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی تجلیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام طرح‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری از جمله فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی است که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارد.

حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی از برکات الهی است چنان که در قرآن آمده است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

(آن‌ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند) توبه/ آیه ۲۰

به راستی چه اجری بالاتر از اینکه پروردگار، جهادگران را به مقام برتر نزد خودش وعده داده است.

دیگر خبرها

  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند