Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های آلیش مردان قهرمانی جهان از روز گذشته (یکشنبه) در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد که در پایان مسابقات روز نخست «محمد نبی‌زاده» در وزن ۷۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و «روح الله نعمتیان»  در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم «روح الله نعمتیان» در کشتی نخست با نتیجه ۶ بر صفر «دانیلا لوپویوهوف» از استونی را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب «مارلن عبدالرسول‌اف» از قرقیزستان شد و به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۰ کیلوگرم «محمد نبی‌زاد» در دور نخست با نتیجه یک بر یک از سد «یوری سیری» از اوکراین گذشت. وی در دور بعد با نتیجه یک بر صفر «آلتاناران رینچنیدورج» از مغلوستان را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۶ بر صفر مقابل «نیکیتا لوپویوهوف» از استونی به پیروزی دست یافت. نماینده کشورمان در دیدار فینال با نتیجه ۸ بر ۵ مقابل «الدیار سکسینبایف» از قرقیزستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۰ کیلوگرم «حبیب‌الله ترابی» در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۴ «تسند آیوش جانلاوتسوگزول» از مغولستان را از پیش رو برداشت اما در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب «بهروز گل محمدزودا» از تاجیکستان شد و به عنوان ششم رسید.

در وزن ۹۰ کیلوگرم «امیررضا بوداغی» در دور نخست با نتیجه ۳ بر صفر «راهول دوتری» از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل «سوحباتار تسوگتسومبر» از مغلوستان به برتری دست یافت اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب «سیلاپبردی نوریف» از ترکمنستان شد و به عنوان چهارم رسید.

در این مسابقات دیدارهای رده‌بندی برگزار نشد و یک مدال برنز بر اساس امتیازات کشتی‌گیران به آنان اهداء شد.

امروز (دوشنبه) در مسابقات ۲ وزن پایانی، «حسن غفاری» و «پوریا رمضانی» در وزن‌های صد و به اضافه یکصد کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

منبع: فدراسیون کشتی برچسب‌ها کشتی آلیش زنان کشتی قرقیزستان رقابت های جهانی کشتی آلیش قزاقستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آلیش زنان کشتی قرقیزستان کشتی آلیش زنان کشتی قرقیزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند