Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه ۲ دی ماه، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را بررسی و در نهایت با آن مخالفت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۴۷ رای موافق، ۲۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۰۷ رای نمایندگان به تقاضای تحقیق و تفحص رأی مثبت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقاضای تحقیق و تفحص از سوی جلال محمودزاده نماینده مهاباد و علی‌محمد مرادی نماینده قروه و دهگلان حول محور نحوه عملکرد سازمان هلال احمر کشور در زمینه‌ سفرهای خارجی، هزینه‌ها و درآمدهای کمک‌های مردمی، اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های همگانی، درآمدها، هزینه‌ها و خریدها، کمک‌های خارجی، وضعیت انبارها، عملکرد بیمارستان دوبی و پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌ احمر کشور مطرح شده است.

کد خبر 472412 برچسب‌ها هلال احمر تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو