Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ یدالله نوروزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان و ایجاد جو نارضایتی در بین مردم بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه اعضای این باند ۳ برادر بودند، افزود: با تلاش ماموران و همچنین گشت زنی‌های هدفمند این افراد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۳۵۰ قلم انواع لوازم ساختمانی، تعدادی لوازم داخل خودرو و لوازم برقی و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: با بررسی‌های بعمل آمده ارزش این تعداد اموال سرقتی ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت : در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد