Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معرفی برگزیدگان سه بخش ملی، بین‌الملل و قصه ۹۰ ثانیه به کار خود پایان داد.

گفتنی است «مریم‌ابراهیمی‌فر» کارشناس‌هنری و «منیژه واحد قاضیانی»، مربی هنری کانون گیلان به ترتیب، موفق به دریافت دیپلم افتخار بخش ۹۰ ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلاره عباسی، رسول صدر عاملی، حبیب رضایی، مسعود فروتن و مهدی رجبی اعضای هیأت داوران بخش قصه ۹۰ ثانیه بودند که در این بخش مریم ابراهیمی فر را شایسته تقدیر دانستند.

همچنین منیژه واحد قاضیانی با قصه «گلبهار»، نیز به پاس توجه به کارآفرینی و نگاه خلاقانه به آئین‌ها و سنت‌های محلی به زبان قصه، جایزه ویژه محمدرضا زمردیان، رئیس بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به خود اختصاص داد.

کد خبر 4805136

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری گیلان رشت بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا شب یلدا بیرجند یاسوج بارش برف استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید