Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احد یوزباشی روز دوشنبه به ایرنا گفت: نیروی انتظامی شهرستان بناب در یکی از خیابان های شهر به یک خودرو سمند مشکوک شده و به آن نزدیک می شود و راننده خودرو به محض مشاهده مأمورین پلیس به صورت خلاف جهت دور زده و از روی جدول به صورت کندرو حرکت می کند و پلیس نیز به تعقیب آن ادامه می دهد که در نهایت خودرو متهم در یکی از روستاها به دلیل نقض فنی موتور متوقف شده و راننده قبل از رسیدن پلیس، خودرو را رها کرده و متواری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه ادامه داد: پس از بازرسی خودرو تعداد بیش از ۱۰ هزار عدد مواد محترقه و بیش از ۹۸ هزار نخ سیگارت خارجی کشف و پس از صورتجلسه جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بناب ارسال می شود.

وی گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه مواد محترقه ۹۲۷ میلیون ریال و سیگارت ۴۲۰ میلیون ریال در مجموع نزدیک ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال می باشد که به دلیل عدم حضور و عدم ارسال لایحه دفاعیه از سوی متهم در فرجه قانونی، اتهام قاچاق محرز و مسلم بوده و طبق قانون تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا و خودرو مکشوفه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال معادل دو برابر ارزش کالا در حق صندوق دولت محکوم شد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 جدول سیگار قاچاق قانون مواد محترقه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی