Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت احوال استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت استان ما ناامید کننده است و استان ما جزء استان‌های پیر کشور محسوب می‌شود، گفت: امروز دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای کاهش جمعیت کشور ما دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، احد جودی صبح امروز در شورای هماهنگی  ثبت وقایع حیاتی هشترود با بیان اینکه کارت‌های ملی قدیمی دیگر از اعتبار ساقط شده است، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده، از این پس تا زمان دریافت کارت هوشمند، ارائه خدمات در ارگان‌های دولتی و رسمی  با ارائه شناسنامه و رسید کارت هوشمند ملی که کد رهگیری بر روی آن درج شده، امکانپذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم خواست برای ارائه خدمات بهتر تغییر نشانی خود را در اسرع وقت به ثبت احوال اعلام کنند.

جودی با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت استان ما ناامید کننده است و استان ما جزء استان‌های پیر کشور محسوب می‌شود، گفت:  امروز دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای کاهش جمعیت کشور ما دارند و تبلیغ تک فرزندی را دارند و در این جنگ تا حدودی موفق‌ هم شده‌اند.

وی گفت:  مزایای کارت ملی هوشمند شناسایی الکترونیکی افراد، تصدیق هویت و جلوگیری از امکان جعل هویت افراد، امکان امضای دیجیتال در فضای دیجیتال، امنیت بالا و کاربردهایی همانند هدفمند کردن یارانه‌ها، سلامت الکترونیکی و حتی خدمات انتخابات و دیگر خدمات شهروندی با هماهنگی نهادهای مربوط، از جمله مزایای کارت های هوشمند ملّی به عنوان یک ابزار چندکاره به شمار می‌رود.

جودی افزود : به بیان دیگر کارت هوشمند ملی، یک رایانه ساده و کوچک است که با اتصال به یک کارتخوان، می‌توان به اطلاعات درون آن دسترسی پیدا کرد و این امکان فقط برای دارنده کارت میسّر است.

افزایش 71 درصدی طلاق در هشترود

امین امینیان فرماندار هشترود هم با بیان اینکه در 8 ماهه امسال طلاق نسبت به مشابه سال گذشته 71 درصد افزایش یافته است، گفت: در سال گذشته 46 مورد طلاق و امسال 79 مورد طلاق داشتیم که متاسفانه روند ازدواج در هشترود کاهش و طلاق افزایش یافته است.

وی شهرستان هشترود را مهاجرت فرست‌ترین شهر استان دانست و گفت: متاسفانه مهاجرت پدیده‌ای تاثیرگذار در برنامه‌ریزی، اشتغال، مسایل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دارد.

انتهای پیام/60015

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی رشد جمعیت ثبت احوال طلاق کارت هوشمند نرخ رشد کارت ملی تک فرزندی انتخابات دیجیتال کارت ملی هوشمند امنیت یارانه خبرگزاری فارس ازدواج وام ازدواج فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان