Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@21:45:26 GMT

نرخ عمده فروشی انواع میوه و تره بار اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۰۲۱۴

نرخ عمده فروشی انواع میوه و تره بار اعلام شد

ساعت24-درحالی که تولید سیب درختی در سال جاری به میزان زیادی تولید شده است و باید مازاد آن صادر شود این محصول در میدان مرکزی و به صورت عمده فروشی ۴ تا ۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران اعلام شد این نرخ ها ملاک قیمت گذاری انواع میوه و صیفی در سطح ظهر است و خرده فروشان می توانند محصولات خود را حداکثر با 30 درصد افزایش قیمت نسبت به این نرخ ها به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس قیمت قیمت هر کیلوگرم انار 5 تا 9 هزار تومان، انار دماوندی 7 تا 11 هزار تومان،  پرتقال تامسون شمال 2 تا 4 هزار و 7800 تومان، پرتقال رسمی جنوب 4 تا 6 هزار تومان، پرتقال ناول جنوب 7 تا 9 هزار تومان،نارنگی انشو 3 هزار و 500 تومان تا 6 هزار تومان و نارنگی یافا 2 هزار و 500 تومان تا 5 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت هر کیلوگرم سیب لبنانی زرد 3 هزار و 500 تومان تا 8 هزار تومان و سیب قرمز لبنانی با توجه به درجه کیفی آن 3 هزار تومان تا 7 هزار و 500 تومان به فروش می رسد؛ سیب درختی در حالی به این قیمت ها به صورت عمده خرید و فروش می شود و گران به دست مردم می رسد که میزان تولید این محصول در سال جاری بالا است و برای جلوگیری از ضرر و زیان تولید کنندگان باید مازاد این محصول صادر شود.

قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد 2 هزار و 200 تومان تا 3 هزار و 700 تومان، پیاز قرمز 3 هزار و 500 تا 6 هزار تومان، سیب زمینی هزار و 700 تا 3 هزار و 700 تومان، سبزی جور 2 تا 4 هزار تومان و سبزی خوردن 3 تا 5 هزار تومان به فروش می رسد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول