Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، «ابوالقاسم رحیمی انارکی» امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: بانک مسکن پیشنهاد افزایش وام مسکن از محل اوراق را از مدت‌ها پیش به بانک مرکزی داده است و اکنون این پیشنهاد در شورای پول و اعتبار درحال بررسی است.

وی با تکذیب تصویب افزایش وام مسکن، متذکر شد که امکان رونمایی از رقم جدید وام مسکن تا زمان تصویب آن در شورای پول و اعتبار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انارکی در خصوص سهم مشارکت بانک مسکن برای تامین مالی طرح مسکن ملی گفت: بانک مسکن برای تامین مالی ١٤٠ هزار واحد از واحدهای مسکونی این طرح مشارکت خواهد داشت.

مدیرعامل بانک مسکن درباره اینکه در تهران و سایر کلانشهرها چه سهمی از مشارکت دارید، گفت: هنوز اعلام نشده است که در کلانشهرها چه سهمی از مشارکت مالی را خواهیم داشت و ممکن است سهم مشارکت مالی ما در تهران با توجه به افزایش تقاضا بیشتر باشد.

انارکی خبر داد که قرار بر این است تا ١٤ هزار میلیارد تومان توسط بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات مسکن ملی به متقاضیان پرداخت شود.

وام مسکن از محل اوراق حق تقدم اکنون برای زوجین در شهر تهران  ١٢٠ میلیون تومان است و  همچنین رقم این وام برای زوجین در شهرهای بالای٢٠٠ هزار نفر جمعیت ٨٠ میلیون تومان است.

در شهرهای بزرگ و مراکز استان هم برای متقاضیان انفرادی، ۵۰ میلیون تومان از محل اوراق حق تقدم امکان دریافت وام است که با احتساب وام ۲۰ میلیون تومان جعاله  ٧٠ میلیون تومان می شود.

مجردهای تهرانی هم اکنون میتوانند تا سقف ٦٠ میلیون تومان از محل اوراق حق تقدم تسهیلات خرید مسکن اقساطی دریافت کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

کد خبر 6098302 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های بانک مسکن در سیاست های اعتباری سال جاری است
  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • توقف ساخت‌وساز از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟