Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:12:39 GMT

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت شجاعی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۰۳۴۵

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت شجاعی

بازیکن تیم امید با اشاره به امکانات ایده آل اردوی قطر گفت: خوشحالیم که در یکی از بهترین و مجهزترین کشورها در حوزه امکانات فوتبال یک اردوی فوق العاده را برگزار می کنیم.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال علی شجاعی ادامه داد: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در قطر داریم. زمین چمن بسیار خوب و با کیفیت، هتل مناسب و همه شرایطی که برای برگزاری یک اردو لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال قطر یکی از مجهزترین کشورهای جهان در زمینه امکانات کمپ های تمرینی است و بسیاری از تیم های معتبر ملی و باشگاهی جهان در این کشور اردو می زنند. ما هم خوشحالیم که شرایط برای برگزاری اردو در اینجا فراهم شده و تلاش می کنیم به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم. یکی از اتفاقات امیدوار کننده اضافه شدن سایر بچه ها و تکمیل شدن جمع ما بود. اگر تیم کامل نمی شد فکر می کنم برگزاری این اردو نمی توانست مفید باشد اما خوشبختانه همه در کنار هم هستیم و همین مسئله موجب آرامش بچه ها شده و روحیه تیم را بالا برده است. فکر می کنم اعضای کادر فنی هم از این شرایط رضایت کامل دارند. وقتی تیم کامل می شود جدیت تمرینات هم بیشتر است و این مسئله مهمی برای همه ماست.

 

علی شجاعی در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: مصدومیت مختصری داشتم که خوشبختانه رو به بهبودی است و در کنار سایر بچه ها تمرین می کنم. انگیزه و روحیه اعضای تیم باعث شده فشار تمرینات را به خوبی تحمل کنیم و تلاش می کنیم در همین اردو به بالاترین سطح آمادگی ممکن برسیم.

علی شجاعی نساجی مازندران تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی شجاعی نساجی مازندران تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال