Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس سازمان زندان‌ها، مدیرکل زندان‌های کردستان، زنجان و سرپرست زندان‌های اردبیل منصوب شدند. تاریخ انتشار: 10:42 - 02 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۴۴۳

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس سازمان زندان ها؛ مراد فتحی به عنوان مدیرکل زندان‌های استان کردستان و محمد جوادی به عنوان مدیرکل زندان‌های استان زنجان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین جابر عبدی سرپرست زندان‌های استان اردبیل شد.

در احکام صادر شده از سوی جهانگیر بر توجه ویژه به فرآیند اصلاح و تربیت زندانیان بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام، توجه به مراقبت‌های بعد از خروج، حمایت از خانواده زندانیان و استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای توسعه استاندارد‌های زندانبانی تاکید شده است.

در احکام انتصاب این مدیران آمده است:

اصلاح، تربیت و ارشاد زندانیان و فراهم ساختن بستر و امکانات لازم برای بازگشت مجدد به کانون خانواده و پذیرش آنان در اجتماع، همزمان با اعمال برنامه ریزی برای مراقبت بعد از خروج و جلب همکاری دستگاه‌های ذیربط در این مهم، از جمله وظایف اساسی امر زندانبانی است که نیل به آن مستلزم برنامه‌ای راهبردی بر مبنای فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش دین مبین اسلام است که باید ضمن همکاری و هماهنگی اثر بخش با مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت مادی و معنوی آنان به اجرا درآید.

مقتضی است نهایت مساعی و همت خود را در جهت سالم سازی هرچه بیشتر محیط زندان‌ها از طریق توسعه آموزش ها، حرفه آموزی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت، توام با پاس داشت ارزش‌های فرهنگی و دینی و نظارت برحسن اجرای قوانین، مقررات و آیین نامه اجرایی سازمان را به کار گرفته تا نسبت به تحقق سیاست‌های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه مبتنی بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» شاهد مدیریتی جهادی در این عرصه خدمتگزاری باشیم.   بیشتر بخوانید: انتصاب مدیران کل زندان‌های استان‌های مازندران و لرستان و سرپرستان زندان‌های استان‌های هرمزگان و ایلام
جهانگیر پس از امضاء احکام صادر شده با تقدیر از مدیرانی که پس از سالیان متمادی خدمت به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند گفت: رویکرد سازمان زندان‌ها در انتصاب مدیران جوانگرایی، بهره گیری از مدیران توانمند و آماده سازی نیرو‌های جوان جهت احراز پست‌های مدیریتی است.

انتصاب مدیرکل زندان‌های استان زنجان با توجه به بازنشسته شدن کریمی، مدیرکل سابق استان بود. همچنین فتحی جانشین اسحاق ابراهیمی شد که چندی پیش به عنوان مدیرکل زندان‌های استان فارس منصوب شده بود. فتحی پیش از این مدیرکل زندان‌های استان اردبیل بود. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس سازمان زندانها جوانگرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۲۲:۵۷ شب گذشته گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در کیلومتر یک محور آزاد راه قزوین_زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر این استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های بین شهری محمدیه البرز، فدک شهرستان قزوین و تیم واکنش سریع ستاد استان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۱۵ مصدوم داشت که نیروهای عملیاتی هلال احمر پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، ۶ مصدوم توسط هلال احمر و ۸ مصدوم توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

ناصر صبوری غیاثوند اضافه کرد: همچنین ۱ مصدوم توسط نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر این استان به صورت سرپایی مداوا گردید.

کد خبر 6098881 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه