Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: مشکل آبگرفتگی بیش از ۹۵ درصد مناطقی از شهرهای اهواز و کارون که به این شرکت محول شده بود برطرف و آب‌ها تخلیه شد؛ هم اکنون نیز عبور و مرور در آنها برقرار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی به همراه نماینده وزیر نفت ضمن بازدید از مناطق آب‌گرفته شهرهای کارون و اهواز اظهار کرد: به دنبال بارندگی‌های اخیر شهر اهواز و شروع آبگرفتگی‌ها در هفت نقطه از شهر اهواز و یک نقطه از شهرستان کارون که در وسعت زیاد دچار آبگرفتگی شدید شدند، با اعزام گروه‌های عملیاتی و ماشین‌آلات مورد نیاز حضور مستمر داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: هم‌اکنون کار تخلیه آب بیش از ۹۵ درصد مناطقی که به ما محول شده بود انجام شده و عبور و مرور در آن مناطق برقرار است، اما به دستو وزیر نفت تا عادی شدن شرایط در کنار مردم خواهیم بود.

 

محسن پاک‌نژاد، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت به نمایندگی وزیر نفت و به همراه مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، دیروز (یکشنبه، یکم دی‌ماه) از مناطق آب‌گرفته شهرهای اهواز و کارون بازدید و فعالیت گروه‌های عملیاتی شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران در خدمت‌رسانی به مردم را بررسی کردند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شب یلدا شب یلدا انتخابات کانون های مساجد فعالیت های مسجدی وحدت حوزه و دانشگاه نماز جمعه بحران آب گرفتگی آب گرفتگی آب گرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی ۲۰۲۴» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشور‌های بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشور‌های ناظر هیئت‌هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشور‌های مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشور‌هایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشور‌های مهمان نظرخواهی نموده و از تجربیات همدیگر بهره مند شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • بارش باران در خوزستان
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • سیل ویرانگر در برزیل ده‌ها قربانی و مفقود گرفت+فیلم
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد