Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@14:46:13 GMT

یوتیوبرهای پردرآمد را بشناسید!

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۱۰۸۷۰

یوتیوبرهای پردرآمد را بشناسید!

ایتنا - با نگاهی به فهرستی که در گزارش مجله فوربس آمده است، می‌توان دریافت که تقریبا نیمی از پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب به گیمرهای حرفه‌ای تعلق دارد.
به تازگی فهرستی از پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب منتشر شده است که نشان می‌دهد تقریبا نیمی از آنها را گیمرهای حرفه‌ای تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه اجتماعی یوتیوب نخستین پلتفرم تولید و اشتراک گذاری ویدیوهای مختلف در جهان به شمار می‌رود که با جذب میلیون‌ها نفر کاربر و مخاطب در صدر پرطرفدارترین پلتفرم شبکه های اجتماعی جای گرفته است. یوتیوب همچنان نظر و توجه خیل عظیمی از تولیدکنندگان محتوا را که در حوزه های مختلف آموزشی، نقد و بررسی، تبلیغات محصولات و برندهای گوناگون، بازی و غیره فعالیت می کنند، به سمت و سوی خود جلب کرده است.

با نگاهی به فهرستی که در گزارش مجله فوربس آمده است، می‌توان دریافت که تقریبا نیمی از پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب به گیمرهای حرفه‌ای تعلق دارد.

در این فهرست نام، درآمد و حوزه فعالیت پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم ویدیویی یوتیوب به ترتیب در فهرست زیر ذکر شده است:

۱. رایان کاجی (Ryan Kaji) 
این تولیدکننده محتوا در یوتیوب به معرفی و بررسی تخصصی اسباب بازی و انواع پوشاک از برندهای مختلف می پردازد و طرفداران و دنبال کنندگان بسیاری را به سمت و سوی خود جذب کرده است.
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۲۶ میلیون دلار

۲. دود پرفکت (Dude Perfect) 
وی با حرکات خاص ورزشی و بازی‌های مختلف و ثبت رکوردهای گینس، ویدیوهای مختلفی را برای کاربران و علاقمندان خود تولید و منتشر می کند.
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب : ۲۰ میلیون دلار

۳. آناستازیا رادزینسکایا (Anastasia Radzinskaya) 
کودکی ۵ ساله روسی که به ۷ زبان زنده دنیا با پدرش صحبت می کند  و ویدیوهای مختلف از بازی های خود را در این پلتفرم به اشتراک می گذارد.
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب : ۱۸ میلیون دلار

۴. رت اند لینک (Rhett and Link)
دو نفر از افراد مشهور و محبوب در یوتیوب که رت مک لافلین و لینک نیل نام دارند، روزانه ویدیوهای جذابی را تولید و منتشر می‌کنند که در آن با سلبریتی‌های مختلف آواز می‌خوانند، غذا می‌خورند ودرمورد مباحث مختلف به گفتگو می پردازند.
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۷.۵ میلیون دلار

۵. جفری استار (Jeffery Star)
جفری استار که از خوانندگی در یوتیوب شروع کرد، حالا با تولید و انتشار ویدیوهای آموزشی میکاپ و آرایش (makeup tutorials) نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را در این پلتفرم ویدیویی به سمت و سوی خود جلب کرده است.
میز ان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۷ میلیون دلار

۶. پریستون آرستمنت (Preston Arsement)‌
وی با تولید و انتشار ویدیوهای مربوط به بازی کال آف دیوتی (Call of Duty) به سرعت تبدیل به یکی از گیمرهای حرفه ای و معروف در جهان شد.
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۴ میلیون دلار

۷. پی دی پی (PewDiePie)
وی نیز یکی دیگر از گیمرهای حرفه‌ای است که با به اشتراک گذاشتن بازی‌های آنلاین خود از طریق کنسول‌های بازی، طرفداران بسیاری پیدا کرد که البته مدتی است که اعلام کرده دیگر نمی‌خواهد در این پلتفرم محتوا تولید کند.
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۳ میلیون دلار

۸. مارکیپلیر (Markiplier)
مارک فیش بک که نام مستعار خود را در یوتیوب Markiplier نهاده است، یکی دیگر از گیمرهای معروفی است که با جذب اسپانسرهای مختلف، به انتشار ویدیوهای مربوط به بازی های آنلاین و جذاب در میان کاربران می پردازد.
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۳ میلیون دلار

۹. DanTDM
دانیل میدلتون که با نام مستعار DanTDM در یوتیوب فعالیت می‌کند، یک گیمر حرفه ای بازی فورت نایت است.
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۲ میلیون دلار

۱۰. وانوس گیمینگ (VanossGaming)
ایوان فانگ با نام مستعار VanossGaming نیز به تولید و انتشار ویدیوهای مربوط به بازی Minecraft و GTA می پردازد.
میزان درآمد از تولید محتوا در یوتیوب: ۱۱.۵ میلیون دلار

منبع: ايتنا

کلیدواژه: یوتیوب شبکه اجتماعی ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد

گوگل مدتی پیش تغییراتی بزرگ در طراحی نسخه‌ی دسکتاپ یوتیوب ایجاد کرد و آن را در اختیار اینسایدر‌ها قرار داد تا تجربه‌ی کاربری خود را گزارش دهند؛ اما واکنش‌های منفی نسبت به این طراحی بسیار بیشتر از حد انتظار بود. اکنون گوگل طراحی جدید را حذف کرده و همان طراحی پیشین را دردسترس قرار داده است.

طراحی جدید و ناموفق یوتیوب، عنوان، توضیحات و نظرات ویدیو‌ها را به نوار کناری منتقل می‌کرد و ویدیو‌های پیشنهادی را به‌صورت ردیف افقی و برجسته‌تر در زیر ویدیوی در حال پخش، به‌نمایش می‌گذاشت؛ درحالی‌که طراحی فعلی نسخه‌ی دسکتاپ، توضیحات و عنوان را زیر ویدیو و ویدیو‌های پیشنهادی را در قسمت کناری نشان می‌دهد.

طراحی ظاهری یوتیوب در چند سال اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده؛ اما مدت‌ها است که ظاهر یکپارچه‌ی خود را حفظ می‌کند و گهگاهی با تغییرات ظاهری جزئی همراه می‌شود و به‌نظر می‌رسد کاربران به تجربه‌ی یک «طراحی انقلابی و بزرگ» تمایل چندانی ندارند.

طراحی جدید یوتیوب در دسترس همه‌ی کاربران نبود، اما باز هم واکنش‌های منفی زیادی را در پی داشت. برخی از کاربران صرفاً به تغییرات قبلی بیشتر عادت کرده بودند و برخی دیگر، در استفاده از نسخه‌ی جدید با مشکلاتی مثل «از دید خارج شدن ویدیو هنگام خواندن دیدگاه‌ها» مواجه می‌شدند.

یوتیوب با طراحی و ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه کاربر به‌روز می‌شود

هنوز مشخص نیست که آیا گوگل این طراحی را برای همیشه کنار گذاشته است یا قصد دارد دوباره آن را امتحان کند، اما اکنون طبق اعلام کاربران ردیت، خبری از طراحی یادشده نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند