Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مجتمع فنی تهران پایتخت آموزش تعمیرات پکیج، لپ تاپ و موبایل را به‌صورت حرفه‌ای فرا گیرید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تهران پایتخت، پکیج‌ها نقش بسیار کاربردی دارند چرا که اگر آن‌ها را با موتورخانه‌هایی که تعمیرات و نگهداری از آن‌ها کار بسیار پیچیده و سختی بود و البته هزینه‌های بسیار زیادی هم در برداشتند، مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که از مزایا و ویژگی‌های متعددی برخوردار هستند که همین مزایا و ویژگی‌ها موجب شده، استفاده از آن‌ها به‌صورت چشم‌گیری در چندین سال اخیر افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکیج برخلاف موتورخانه فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند و تعمیر و نگهداری از آن خیلی ساده‌تر از موتورخانه است علاوه بر این پکیج‌ها موجب استقلال واحدهای مسکونی از یکدیگر می‌شوند. از این‌ رو امروزه کمتر از موتورخانه‌ها استفاده می‌شود در حالی‌ که استفاده از پکیج‌ها به اوج خود رسیده است؛ بنابراین می‌توان گفت که با توجه به استفاده گسترده‌ای که از پکیج‌ها می‌شود، تعمیرکار پکیج نقش ویژه‌ای دارد. از طرفی تعمیرات پکیج به تخصص و مهارت نیاز دارد، بنابراین افرادی که دوره‌های آموزشی تعمیرات پکیج را پشت سر نگذاشته باشند، نمی‌توانند خودشان برای تعمیر پکیج منزل خود دست‌به‌کار شوند و به یک تعمیرکار پکیج نیاز پیدا می‌کنند. از این‌ رو می‌توان گفت شغل تعمیرات پکیج یکی از شغل‌های پردرآمد است که اگر به آن علاقه‌مند باشید می‌توانید آن را یاد بگیرید. در ادامه شما را بیشتر با این شغل پردرآمد و دوره‌های آموزش آن آشنا خواهیم کرد.

با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج در مجتمع فنی تهران پایتخت، مباحث زیر را فرا خواهید گرفت:

· مباحث آب

· مباحث برق

· مباحث گاز

· ایمنی گاز (ترموکوبل) حسگر شعله (یون)

· آبگرمکن دیواری (قدیم تا جدید) سیستم پیزو الکتریک و ترانس فندک برقی

· انواع پکیج (دیواری. تک مبدل. دو مبدل. زمینی. ایستاده. چگالشی یا کندانس)

· مباحث و قطعات الکترونیکی پکیج

· مباحث و قطعات مکانیکی پکیج

· فیلم های آموزشی

· قطعه شناسی (نرم افزار، عکس و کارگاه)

· دمونتاژ و مونتاژ پکیج

· فرایند الکترونیکی پکیج (۱۰ دقیقه طلایی) فرایند احتراق

· و ...

آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع فنی تهران پایتخت

یکی از مشاغلی که شرایط نابسمان بازار هیچ تأثیری روی آن نداشته است، شغل پردرآمد تعمیرات موبایل است. چرا که روزبه‌روز شاهد گسترش استفاده از گوشی‌های موبایل هستیم. مطمئن باشید که این رشد گسترده هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد و همچنان نیاز به تعمیرات موبایل نیز افزایش پیدا خواهد کرد؛ بنابراین می‌توان گفت که شغل تعمیرات موبایل یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای یادگیری است تا بتوان سریع وارد بازار کار شد و درآمد خوبی از آن کسب کرد. از این‌ رو آموزش تعمیرات موبایل می‌تواند مسیر یادگیری این شغل پردرآمد را برای شما هموار سازد.

سرفصل‌های آموزشی مجتمع فنی تهران پایتخت درزمینهٔ تعمیرات موبایل

- معرفی ابزارآلات تعمیرات موبایل

- آموزش الکترونیک پایه

- آموزش کار با دستگاه‌های تعمیرات موبایل

- آموزش سخت‌افزار موبایل

- آموزش تعویض انواع قطعات معیوب

- آموزش ایرادیابی تخصصی برندهای موبایل

- آموزش تعویض انواع فلت

- آموزش تعویض ال سی دی و تاچ

- آموزش نرم‌افزارهای موبایل

آموزش تعمیرات لپ‌تاپ در مجتمع فنی تهران پایتخت

گسترش خرید و استفاده از لپ‌تاپ‌ها نیز دست‌کمی از گسترش موبایل‌ها ندارد. همین مسئله نیز موجب می‌شود که نیاز به تعمیرات لپ‌تاپ روزبه‌روز افزایش پیدا کند، بنابراین شغل تعمیرات لپ‌تاپ، شغل پردرآمد دیگری است که می‌توانید به‌عنوان بهترین گزینه آن را انتخاب کنید و با استفاده از آن خودتان را در بازار کار مطرح کنید؛ بنابراین با شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات لپ‌ تاپ مجتمع فنی تهران پایتخت این شغل پردرآمد را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

سرفصل‌های آموزشی مجتمع فنی تهران پایتخت در زمینهٔ تعمیرات لپ‌تاپ

- آموزش الکترونیک DIGITAL

- آموزش آشنایی با روش تعویض سوکت شارژ

- آشنایی با مدار PWM و روش تست و ایرادیابی این مدار

- قطعه شناسی و تست قطعات

- آموزش تعمیر کیبورد و رفع عیب و خرابی‌های مربوط به کیبورد

- آشنایی با عیوب مربوط به بلوتوث و روش تعمیر آن

- آموزش عیب‌یابی lAN و تعمیر و تعویض آن

- آموزش روش عیب‌یابی و رفع خرابی مربوط به IC Sound

- روش‌های تست و تعمیر اسپیکر و حل مشکلات مربوطه

- روش عیب‌یابی برد فلت LCD و تعمیر آن

- عیب‌یابی مربوط به High Voltage در مانیتور و روش تعمیر آن

- عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به Inventer مانیتور و تعمیر آن

- ایرادیابی و تشخیص عیوب مربوط به دستگاه‌هایی که خودبه‌خود خاموش می‌شوند

- و ...

مجتمع فنی تهران پایتخت با بهره‌گیری از اساتید کاملاً خبره و متخصص درزمینهٔ آموزش تعمیرات موبایل، لوازم‌خانگی، کولرگازی، پکیج دیواری، دوربین‌های مداربسته، هوش مصنوعی، طراحی و ساخت تابلو برق، برق صنعتی، برق ساختمان، plc آموزش تعمیرات ecu، هوشمندسازی ساختمان، طراحی سایت، شبکه، رباتیک، کامپیوتر و لپ‌تاپ فعالیت دارد ازاین‌رو برای آموزش در هر یک از این زمینه‌ها به‌خصوص تعمیرات موبایل و لپ‌تاپ، می‌توانید سری به مجتمع فنی تهران پایتخت بزنید. توجه داشته باشید که اساتید مجتمع فنی تهران پایتخت با آموزش تعمیرات موبایل و لپ‌تاپ شما را به یک تعمیرکار حرفه‌ای در این زمینه‌ها تبدیل می‌کنند. آدرس دقیق و راه‌های ارتباطی با این مجتمع به شرح زیر است:

· آدرس: میدان انقلاب- ابتدای آزادی به سمت غرب- بعد از بانک مسکن -کوچه قائم‌مقام - بن‌بست اول - پلاک ۳۷ – طبقه دوم- سوم- چهارم

· شماره‌های تماس: ۰۲۱۶۶۱۲۳۸۸۹-۰۲۱۶۶۱۲۳۸۷۸-۰۲۱۶۶۹۰۷۶۵۹-۰۲۱۶۶۴۲۴۵۳۰

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرات موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با حضور در هنرستان دخترانه فنی و حرفه‌ای روشنگران منطقه ۴ تهران از نزدیک از نمایشگاه آثار و دستاوردهای فرهنگی و هنری دانش آموزان بازدید کرد.

محمود زاده با اشاره به اهمیت بالای مهارت آموزی و فراگیری تخصص در دوران تحصیل گفت: توجه به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و رشته‌های مهارتی شاید تا اندازه‌ای مورد غفلت قرار گرفته بوده که خوشبختانه در دولت سیزدهم عزم و اراده جدی بر تقویت آن وجود دارد و اقداماتی نیز صورت گرفته و در حال انجام است.

وی با اشاره به منویات و تأکیدات جدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون توجه به هنرستان‌ها و رشته‌های مهارتی گفت: ایشان در دیدار اخیر خود با کارگران نیز فرمودند که مدارس با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به اشتغال صحیح و راحت جوانان کمک کنند و این نشان از اهتمام ویژه به این حوزه را نشان می‌دهد چرا که هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند آینده شغلی و تحصیلی دانش آموزان را نیز رقم بزنند.

محمودزاده با تاکید بر این سخن مهم که ما باید دالان کنکور را به دالان اشتغال تبدیل کنیم، اظهار کرد: دانش آموزان در محیط مدرسه با یادگیری حتی یک مهارت می‌توانند در آینده نقش بسیار موثرتری را ایفا کنند، با این رویکرد دانش آموزان با تخصص و مهارت افزایی به امنیت شغلی و درآمدزایی نیز نزدیک شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نگرش به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای امروز بسیار تغییر کرده است، تصریح کرد: اکنون اولیا و دانش آموزان انگیزه و علاقه جدی تری به رشته‌های مهارتی دارند و استعدادهای مهارتی بسیار زیادی در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای ما مشغول به تحصیل می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای فنی و آثار مهارتی دانش آموزان بهترین تبلیغ برای رشته‌های فنی و حرفه است، گفت: البته در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مهارت آموزی مورد تاکید قرار گرفته و وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه و تجهیز رشته‌های هنرستانی گام‌های اساسی برداشته است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: با برنامه ریزی های مستمر و پیگیری‌های عملیاتی، امیدواریم که در آینده بتوانیم ۵۰ درصد دانش آموزان متوسطه را تحت پوشش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای قرار دهیم و آموزش‌های پایه را حتی در مقاطع تحصیلی دبستان در مدارس آغاز نمائیم.

محمودزاده با اشاره به اینکه در سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی نیز توجه به هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای بسیار مورد تاکید است، گفت: هم در زمینه تأسیس هنرستان‌های ضمیمه اقدامات خوبی در حال انجام است و از موسسین علاقه مند به تأسیس هنرستان غیر دولتی در قالب وام‌های خوداشتغالی از محل تبصره ۱۸ حمایت خواهیم کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت بالای هنرستان‌های با رشته‌های هنری، گفت: شما دانش آموزان هنرمند که بهترین مبلغ هنر اسلامی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید باید با خلق آثار ارزشمند خود در فضای رسانه‌ای نیز مؤثر باشید و با کنشگری‌های مؤثر پیرامون موضوعات مختلف جامعه نقشی جدی ایفا کنید.

کد خبر 6090359 علی قدمی

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا