Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنوان شایسته تقدیر قصه90 ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گیلانی‌ها رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یه نقل از 8دی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معرفی برگزیدگان سه بخش ملی، بین‌الملل و قصه ۹۰ ثانیه به کار خود پایان‌داد و در‌این‌میان، «مریم‌ابراهیمی‌فر» کارشناس‌هنری و «منیژه واحد قاضیانی»، مربی هنری کانون گیلان به‌ترتیب، دیپلم افتخار بخش 90 ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را از آنِ خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی‌است که هیات داوران بخش قصه‌ ۹۰ ثانیه متشکل از گلاره عباسی، رسول صدرعاملی، حبیب رضایی، مسعود‌فروتن و مهدی‌رجبی به انتخاب برگزیدگان بخش «قصه زندگی من» پرداختند و در‌این‌میان مریم ابراهیمی‌فر با قصه «لحظه‌های شیرین»، در فرآیند رای‌گیری و انتخاب قصه برتر از نگاه مخاطبان، قصه‌گوی شایسته تقدیر شناخته‌شد.

درهمین‌حال، منیژه واحد قاضیانی با قصه‌ی «گلبهار»، نیز به پاس توجه به کارآفرینی و نگاه خلاقانه به آیین‌ها و سنت‌های محلی به زبان قصه، جایزه ویژه محمدرضا زمردیان، رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌خود اختصاص‌داد.

شایان‌ذکر‌است، آیین پایانی این جشنواره عصر روزشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و طی آن از قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مختلف قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۱۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده